|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۵
کد خبر: ۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
"حميد رضا نوربخش" گفت: با حمایت دولت محترم و همچنین "علي جنتی" و "مرادخانی" اتفاقات خوشایندی رخ خواهد داد.
"حمید رضا نوربخش" مدیرعامل خانه موسیقی گفت: با روی کارآمدن دولت جدید، نور امید در دل تمامی هنرمندان تابیدن گرفته است، به خصوص به سبب انتخاب بجا و شایسته "علي جنتی" به عنوان وزیر و ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از سوی ریاست محترم جمهور  "حسن روحانی" صورت گرفت.

وی افزود: زیرا "جنتی" انسانی فهیم، فرهیخته و هنردوست است.

"نوربخش" در ادامه عنوان کرد: همچنین برگزیدن "مرادخانی" که یار دیرین همه اهالی موسیقی است و طی 14 سال سکاندار موسیقی کشور بود و می توان گفت برترین انتخاب در بخش مدیریت هنری محسوب مي شود.

وی تصریح کرد: به همین سبب تمامی هنرمندان بالاخص اهالی موسیقی بسیار شادمان و امیدوار هستند.

"حمید نوربخش" همچنین اظهار داشت: در همین مدت کوتاه نیز تعاملات و مراودات بسیار مفیدی میان خانه موسیقی و "مرادخانی" برقرار شده است.

وی افزود: گرچه دولت در سال جاری با تنگناها و دشواری های بین المللی بسیاری مواجه بوده و درخواست حمایت مالی انتظاری بیجا تلقی می شود، اما امیدوارم در سال آینده و با رفع برخی از این موانع، حمایت بیشتری از سوی دولت صورت گیرد.

"نوربخش" عنوان کرد: اميدوارم با حضور "مرادخانی"، امیدی که در دل و نشاطی که در چهره هنرمندان احساس می شود، دوچندان شود زیرا همین امر نیز بخشی از مشکلات را مرتفع می سازد و نویدبخش آینده ای روشن است.

وی در خصوص برنامه های آینده خانه موسیقی بیان کرد: به سبب کثرت اعضا در این مجمع، خانه موسیقی مطالبات بسیاری را خواستار است.

وی افزود: همچنین بخش اعظمی از این جمعیت جوانان هستند، به همین سبب بزرگترین دغدغه ما پیشرفت و درخشش آنان در مسیری هموار است. مهمترین و بزرگترین مطالبه ما همین امر است و در آینده نیز در همین راستا حرکت می کنیم.

نوربخش درآخر خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت دولت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین "مرادخانی" در این راستا گام برداریم و بدین ترتیب اتفاقات خوشایندی در خانه موسیقی رخ دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین