|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۷۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
نشریه تایمز لندن نوشته است که بازگشت به رئال مادرید قطعاً جزو گزینه‌های ژوزه مورینیو برای آینده نیست و او ترجیح می‌دهد که منتظر فرصت مربیگری در منچستریونایتد بماند.
یک نشریه انگلیسی مربیگری در اولدترافورد را گزینه‌ ارجح آقای خاص نسبت به بازگشت به خانه کهکشانی‌ها می‌داند.

 نشریه تایمز لندن نوشته است که بازگشت به رئال مادرید قطعاً جزو گزینه‌های ژوزه مورینیو برای آینده نیست و او ترجیح می‌دهد که منتظر فرصت مربیگری در منچستریونایتد بماند.

پس از اخراج مورینیو از چلسی و شرایط نه چندان مطلوب رئال مادرید در یک ماه اخیر، شایعاتی در خصوص احتمال برکناری رافائل بنیتس در آینده‌ای نزدیک و بازگشت آقای خاص به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتشر شده است. در همین حال منچستریونایتد لوئیز فن‌خال هم روزهای بحرانی را سپری می‌کند و بعد از باخت اخیرش در خانه استوک‌سیتی که چهارمین باخت متوالی و هفتمین بازی بدون پی‌در‌پی‌اش بود، خود را برای تغییر در کادر فنی‌اش آماده می‌کند.

به نوشته نشریه تایمز، مورینیو ماندن در انگلیس را ترجیح می‌دهد و منتظر ارائه شدن پیشنهاد مربیگری از سوی منچستریونایتد است. براساس ادعای این روزنامه انگلیسی، تلاش رئال مادرید برای برگرداندن مورینیو جدی است، اما برنامه او ادامه دادن به دوران مربیگری‌اش در انگلیس است ضمن اینکه اعضای خانواده او نیز ترجیح می‌دهند همچنان در انگلیس زندگی کنند.

با قریب الوقوع بودن اخراج فن‌خال، مورینیو به درهای ورودی اولدترافورد نزدیک‌تر شده و گفته می‌شود که اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه هم کاملاً حامی سرمربی پرتغالی پیشین چلسی است. مورینیو ترجیح می‌دهد که کارش را در من‌یونایتد از ابتدای فصل آینده آغاز کند، اما این به معنای قطعی بودن عدم حضور او در جمع شاطین سرخ طی یکی دو هفته آینده نیست.

منچستریونایتد امروز (دوشنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان چلسی است و درج یک نتیجه ضعیف دیگر در کارنامه شیاطین سرخ، به احتمال قریب به یقین فن‌‌خال را از کار برکنار خواهد کرد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین