|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۹
رییس کمیته ارتباطات مجلس خبرداد:
کد خبر: ۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
محمود واعظی به دلیل ارایه برنامه مناسب، با استقبال عمومی نمایندگان مواجه شد و در واقع نمایندگان نظر مثبتی راجع به او داشتند.
تدبیر و امیدرییس کمیته ارتباطات مجلس  گفت: محمود واعظی گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات برای دولت یازدهم بعدازظهر دیروز (سه شنبه) با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به صورت مکتوب به ارایه برنامه های خود و نیز توضیحاتی در مورد برنامه هایش پرداخت.

 

رمضانعلی سبحانی‌فرد در ادامه گفت: محمود واعظی به دلیل ارایه برنامه مناسب، سوابق تحصیلی مرتبط با این وزارت‌خانه و سوابق شغلی همچون مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با استقبال عمومی نمایندگان مواجه شد و درواقع نمایندگان نظر مثبتی راجع به او داشتند.

 

وی با بیان اینکه واعظی دیروز به تمام سوالات نمایندگان مجلس پاسخ داد گفت: مهمترین برنامه گزینه پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارت ارتباطات، توسعه ی زیر ساخت های بخش ارتباطات، تصویب نظام جامع فناوری اطلاعات، توجه به گسترش و دسترسی اقشار مردم به اینترنت پرسرعت، تجارت الکترونیک و ادامه دادن طرح های ناتمام وزارت ارتباطات، است.

 

همچنین سبحانی‌فرد تلاش برای افزایش سرعت اینترنت و تکمیل فاز اجرایی شبکه ملی اطلاعات را از مهمترین دغدغه های واعظی اعلام کرد.

منبع: دانشجو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین