|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳
کد خبر: ۷۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
اکران فیلم سینمایی "حکایت عاشقی" به کارگردانی احمد رمضان زاده با مسائل عجیب و غریبی همراه شده است.لذا پس از جلوگیری از پخش تیزر این اثر سینمایی در صداوسیما، حال نمایش این اثر سینمایی در شهرهای کردنشین انگار با مشکلاتی روبه رو شده است.
پس از جلوگیری پخش تیزر "حکایت عاشقی" در صداوسیما، اتفاق ناخوشایند دیگری برای این اثر  رخ داده در کمال ناباوری هیچ یک از سالن های سینمایی خطه کردستان به نمایش این اثر سینمایی روی نیاورده اند، در حالی که محتوا اولین اثر سینمایی احمد رمضان زاده به رشادت ها مردمان کرد در هشت سال دفاع مقدس می پردازد.

احمد شاهسونی نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی در رابطه با این موضوع به خبرنگار برنا گفت: به تازگی در جریان این مسئله قرار گرفته ام و با وزارت ارشاد استان مشغول بررسی این موضوع هستیم در یک فضا آرام این مشکل رفع شدنی است.

وی در ادامه اضافه کرد: همواره مردمان کرد به تماشای آثاری که مضمون یا حال و هوای داستان آن به هشت سال دفاع مقدس ارتباط پیدا کند، نشسته اند ولی در رابطه با "حکایت عاشقی" مشغول پیگیری هستیم تا مشکلات نمایش در مناطق کردنشین را برطرف نماییم.

گفتنی ست که پیگیری خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا برای گفتگو با عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اکران "حکایت عاشقی" بی سرانجام ماند.

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین