|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
»
کد خبر: ۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
مراسم بزرگداشت شهید اشرفی اصفهانی در کرمانشاه علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی با حواشی نیز همراه است. مراسمی که با گذشت نیم ساعت از زمان اعلام شده هنوز با حضور هاشمی همراه نبوده است.
مراسم بزرگداشت شهید اشرفی اصفهانی در کرمانشاه امسال با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می شود.

سخنرانی که می توان گفت حواشی آن کاملا بزرگداشت چهارمین شهید محراب را تحت تأثیر قرار داده است. این مراسم قرار است تا دقایقی دیگر در مسجد جامع کرمانشاه آغاز شود. هاشمی رفسنجانی در فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه مورد استقبال مسئولین استان قرار گرفته و وارد کرمانشاه شده است.

بر اساس این گزارش جمعیتی که در مقابل مسجد جامع کرمانشاه در انتظار گشوده شدن درب شبستان مسجد بود به اندازه ای نبود که نتوان گوشی های تلفن همراه آنها را جمع آوری نکرد و به مسئولین حفاظت مراسم تحویل نداد.

جمع آوری تلفن های همراه از مردم هم از مسائلی بود که پیشتر در سخنرانی های مردمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت دیده نمی شد اما ظاهرا تجربه سخنرانی اخیر هاشمی در مازندران موجب این تصمیم شده است که تلفن همراه شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت شهید اشرافی اصفهانی بدون موبایل وارد مسجد جامع کرمانشاه شوند.

گرفتن موبایل ها و تحویل آن نیز موجب تأخیر در ورود شرکت کنندگان به مراسم شد.

پوستر های اطلاع رسانی این مراسم از آغاز سخنرانی در ساعت 15 امروز خبر داده بودند اما هم اکنون که 30 دقیقه نیز از ساعت 15 عصر گذشته است هاشمی رفسنجانی در محل مراسم حضور پیدا نکرده است.

گفتنی است در جلسه توجیهی برای خبرنگاران به آنها تأکید شده است که در جلسات امروز و فردای رئیس مجمع تشخیص مصلحت غیر از وسایلی برای نوشتن اجازه همراه داشتن موبایل، رکوردر و یا چیزی شبیه به اینها را ندارند. اما ظاهرا این قانون برای خبرنگاران در مسجد جامع اجرا نشده است. البته ظاهرا خبرنگاران خانم به این مراسم راه پیدا نکردند.

ساعت حدود 15 و 55 دقیقه هاشمی رفسنجانی نیز وارد مسجد جامع کرمانشاه شد و شعار های سلام بر هاشمی و درود بر خاتمی نیز از سوی معدودی از شرکت کنندگان سر داده شد.
منبع: مهر
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین