|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۷۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: این سازمان با همکاری 45 هزار مدرس بسیجی دانشگاهها برای تبدیل ایران به قدرت بین المللی فعالیت می کند.
http://tadbirvaomid.ir/files/fa/news/1392/6/7/1672_313.jpgسهراب صلاحی روز پنجشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی یک روزه صالحین در مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: مدرسان مزبور در دو حوزه کلان گفتمان سازی و کادر سازی برای کمک به تبدیل جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بین المللی در پنج محور علم، فرهنگ، سیاست، اقتصاد و مدیریت فعالیت می کنند.
وی افزود: ترویج تمدن نوین اسلامی با استفاده از اساتید مسلمان در دانشگاه های خارج از کشور یکی دیگر از اقدامات بین المللی این سازمان است.
وی اظهار کرد: بسیج نهادی مردمی است که ضامن دمیدن روح انقلاب در کالبد نظام جمهوری اسلامی است.
صلاحی در تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: در حوزه تحول علوم انسانی، شبکه جنگ نرم با حضور چهار هزار نفر از مدرسان کشور در یک کارگاه سه روزه و با هدف آموزش فرامین جنگ نرم تشکیل شده است.
وی افزود: همچنین در 13 استان کشور با حضور 200 نفر از اساتید، کارگاه تربیت و ساماندهی پیوست نگار بسیجی برگزار شد.
وی اظهار کرد: وظیفه بسیج جلوگیری از نفوذ دشمن است و یکی از راه های نفوذ حوزه فرهنگ می باشد و اساتید بسیجی مراکز آموزش عالی باید با نگاه ویژه به این امر مهم بپردازند.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی یکی از اقدامات دشمن برای نفوذ به ایران بود که با شکست روبرو شد و جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) این شکست تلخ را در یاد آمریکایی ها و هم پیمانان آن به یادگار گذاشت.
وی گفت: آمریکایی ها اینک بر این باورند که گروه های هم نوای با آمریکا در جهموری اسلامی ایران وجود دارند و از این طریق راه های نفوذ برای دشمنان باز است اما این تنها یک باور ناشدنی است.
صلاحی افزود: جمهوری اسلامی ایران در منطقه به دنبال حفظ استقلال و کمک به ملت ها برای حفظ حاکمیت کشورشان است و این از جنس حقوق بشر است و سرنوشت هر کشور باید به دست مردم آن کشور تعیین شود.
وی اظهار کرد: آمریکا در تلاش است که فرهنگ ضد دینی و ضد انسانی خود را در تمام کشور های جهان تزریق کند و تنها تمدن و کشوری که تن به این فرهنگ ضد دینی و ضد حقوق بشر نمی دهد مسلمانان و کشور ایران است.
رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: به همین دلیل آمریکا سعی دارد با ایجاد گسل و تفرقه بین شیعه و سنی بین مسلمانان اخلاف ایجاد کند.
کارگاه آموزشی یک روزه صالحین امروز در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور بیش از 200 نفر از استادان بسیجی دانشگاه های استان خراسان رضوی برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین