|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۷
کد خبر: ۷۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: ایرانی ها به طور تاریخی ژن کارآفرینی دارند و باید به دنبال احیای ژن کارآفرینی در کشور باشیم.
سورنا ستاری پنجشنبه در بازدید از شرکت دانش بنیان 'بهسازان جنوب' در شهرک صنعتی شماره چهار اهوازافزود: قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان در قالب معافیتهای مالیاتی و وام های کم بهره از شرکت هایی که در این حوزه دانش فعالیت می کنند حمایت می کند اما بیشتر به دنبال فرهنگسازی در زمینه کارآفرینی هستیم.

وی افزود: فرهنگ سازی در استان به ویژه خوزستان که بیشتر به بچه های خود یاد می دهند کارمند باشند و آن را یک افتخار می دانند اهمیت به سزایی دارد.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اظهار کرد: باید به بچه های خود آموزش دهیم که کار آفرینی کنند و برای عده ای اشتغال ایجاد کنند و این کارآفرینی از طریق دانش باشد.

وی اضافه کرد: فرهنگ تولید اشتغال از طریق دانش باید در دانشگاه ها، استانداری، شرکت های دولتی و جامعه ایجاد شود.
ستاری گفت: دور دوم و سوم سفرهای استانی متفاوت است و بازدید شرکت های دانش بنیان در اولویت است.

وی افزود: به دنبال این فرهنگ سازی هستیم که چگونه می توان از شرکت های دانش بنیان برای بازارسازی حمایت کرد.
وی حمایت استانی از دانش آموختگان دانشگاهی برای رفاه و کارآفرینی را ضروری دانست.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری امروز پنجشنبه وارد اهواز شد ومورد استقبال استاندار خوزستان و جمعی از مدیران ارشد استان خوزستان قرار گرفت.

ستاری در سفر یک روزه به خوزستان از شهرکهای صنعتی سه و چهار بازدید می کند و نشست های جداگانه ای با رئیسان دانشگاه ها و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی اهواز خواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین