|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۷۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
جدال هکرهاي ناشناس و داعش نشان مي‌دهد، جنگ در جهان مدرن امروز به صفحات مجازي و اينترنت کشيده شده است.
داعش در پاسخ به تهديد گروه "هکرهاي ناشناس" مدعي شد: همه شما احمق هستيد!

درپي وقوع حملات تروريستي پاريس که 132 نفر را به کام مرگ کشاند و بيش از 350 مجروح برجاي گذاشت، داعش مسئوليت اين حملات را برعهده گرفت. هکرهاي ناشناس با انتشار ويديوئي به داعش اعلام کردند انتقام سختي از اين گروه تروريستي خواهند گرفت و هر کجاي جهان که باشند، انتقام سختي از آنها مي‌گيرند.

 به نقل از سي نت؛ داعش در پاسخ به تهديدات هکرهاي ناشناس پيغامي بر روي چند صفحه تلگرام گذاشت و تهديدکنندگان داعش را "احمق" توصيف کرد. پيغام داعش به دو زبان عربي و انگليسي بر روي چندين صفحه تلگرام وابسته به اين گروه تروريستي منتشر شد. هکرهاي ناشناس خطاب به داعش تهديد کردند آنها را مورد شديدترين حملات سايبري قرار خواهند داد؛ اما داعش از اين تهديد ذره‌اي احساس نگراني نکرد.

جدال هکرهاي ناشناس و داعش نشان مي‌دهد، جنگ در جهان مدرن امروز به صفحات مجازي و اينترنت کشيده شده است. هر دو گروه از شبکه‌هاي اجتماعي و اينترنت براي پيشبرد اهداف خود استفاده مي‌کنند. داعش بارها از شبکه‌هاي اجتماعي براي نمايش دادن اعدام‌ها و خشونت‌هاي خود استفاده کرده است و پس از تهديد هکرهاي ناشناس باز هم از اينترنت براي ارسال پيام خود استفاده کرد تا ثابت کند از هک شدن واهمه‌اي ندارد و قادر به مقابله با حملات سايبري است




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین