|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
رژیم صهیونیستی در اعتراض به اقدام اتحادیه اروپا در درج شناسه کالا روی تولیدات شهرک‌نشین‌ها، نماینده اتحادیه اروپا در اراضی اشغالی را احضار کرد.
 شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نماینده اتحادیه اروپا را فراخواند و پس از اینکه این تصمیم اتحادیه اروپا باعث خشم شدید اسرائیلی‌ها شد، وی را توبیخ کرد.

پیشتر خبرگزاری فرانسه گزارش داد که اتحادیه اروپا با برچسب زدن روی تولیدات شهرک‌های یهودی نشین موافقت کرد.

اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه روند درج شناسه کالا روی محصولات تولیدی شهرک‌های صهیونیست نشین کرانه باختری و قدس اشغالی و نیز شهرک‌های واقع در بلندی‌های اشغالی جولان را آغاز می‌کند تا زمینه تشخیص آنها از دیگر کالاها و تحریم آنها طبق تصمیم اتحادیه اروپا فراهم شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس تلاش‌های زیادی را برای به تعویق انداختن اجرای این تصمیم که انتظار می‌رود از امروز آغاز شود، انجام داده است.

پارلمان اتحادیه اروپا با اکثریت 525 رای موافق حکم به تحریم کالاهای تولیدی شهرک‌های صهیونیست نشین کرانه باختری، قدس اشغالی و بلندی‌های اشغالی جولان از طریق درج شناسه کالا بر روی آنها داده بود و رژیم صهیونیستی امیدوار است که برخی کشورها مانند آلمان، فرانسه و ایتالیا از اجرای این قانون خودداری کنند.

میوه و سبزیجات، روغن زیتون، عسل، شراب و لوازم آرایشی از جمله محصولاتی هستند که مشمول این تحریم‌ها می‌شوند.

از سوی دیگر، "دیوید والزر" رئیس هیات صهیونیستی در اتحادیه اروپا به اجرای سیاست‌های رژیم صهیونیستی در زمینه مقابله با تلاش‌ها برای تحریم این رژیم و سیاست‌های شهرک سازی آن ادامه می‌دهد و مدعی شده است که تحریم کالاهای تولیدی شهرک‌های صهیونیست نشین بیشتر یک تصمیم سیاسی است و تبعات سیاسی هم به دنبال خواهد داشت.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین