|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
»
در تذکر آئین‌نامه‌ای مطرح شد
کد خبر: ۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
نماینده مردم رزن از مشارکت ضعیف نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌ها انتقاد کرد.
تدبیر و امیدعطاءالله سلطانی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس نسبت به عدم شرکت نمایندگان در رای‌گیری‌ها انتقاد کرد و با استناد به ماده 24 آئین‌نامه مجلس خطاب به هیئت رئیسه پارلمان، گفت: شما وقتی ماده 10 طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور را رای‌گیری می‌کردید، 92 نفر از نمایندگان در این رای‌گیری شرکت نکردند. 

وی افزود: همچنین متاسفانه حدود 77 تن از نمایندگان در برخی از مواد طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها شرکت نکردند که این واقعا جای تاسف دارد. چرا که با این عدم شرکت نمایندگان در رای‌گیری‌ها، بسیاری از مواد طرح‌ها و لوایح رای لازم را کسب نمی‌کنند و این اجحاف در حق مردم است.

نماینده مردم رزن در مجلس خطاب به ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست صحن علنی را برعهده داشت، گفت: اخلاق لین حضرتعالی موجب افتخار ما است، اما این اخلاق شما سبب شده که دو تا ماده پی در پی رای نیاورد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نیز در پاسخ به تذکر این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: از نمایندگان و همکاران گرامی می‌خواهم که در اعلام رای‌ها از کلیدها و استفاده کنند و حتی اگر رای ممتنع دارند باز هم رای دهند تا اینچنین برداشت نشود که مشارکت نمایندگان در رای‌گیری‌ها ضعیف است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین