|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۶۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری 2 بر یک مقابل نوریج، همچنان در صدر جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس باقی ماند.
 در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) به وقت تهران، شش دیدار به صورت همزمان برگزار شد.
منچستریونایتد که با 20 امتیاز در رتبه چهارم لیگ جزیره قرار داشت و سعی می کرد از منچسترسیتی 22 امتیازی و صدرنشین عقب نماند، در این هفته به مصاف کریستال پالاس 15 امتیازی رفت اما به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل برابر این تیم دست نیافت و متوقف شد.
در دیگر دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچسترسیتی که به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال در صدر جدول قرار داشت، به مصاف نوریچ رفت و موفق شد در دقایق پایانی، این تیم را 2 بر یک شکست دهد.
در این دیدار نیکولاس اتامندی در دقیقه 67 و یحیی توره در دقیقه 90 برای سیتی گلزنی کردند و تک گل نوریچ را نیز کامرون ژروم در دقیقه 83 به ثمر رساند.
نیوکاسل و استوک سیتی نیز در این هفته برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار نیز در پایان 90 دقیقه، با تساوی بدون گل پایان یافت.
واتفورد و وستهام، دیگر دیدار هفته یازدهم را برگزار کردند که واتفوردی ها با گل های دقیقه 39 و 48 ایقالو از سد وستهام عبور کردند.
آرسنال دیگر تیم بالانشین جدول لیگ جزیره در این هفته به مصاف سوانسی رفت که توپچی های لندن با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود گذشتند تا از کورس با منچسترسیتی در بالای جدول عقب نمانند. در این دیدار اولیویه ژیرو (49)، لورن کوشیلنی(68) و کمپل (74) برای توپچی های لندن گلزنی کردند.
لسترسیتی و وست برومویچ نیز در هفته یازدهم برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه پر گل 3 بر 2 به سود لستر پایان یافت. سالومون(30 ) و ریکی لمبرت (84) برای وست برومویچ گلزنی کردند و گل های بستر نیز از سوی ریاض محرز (57 و 65) و جیمی واردی (77) به ثمر رسید.
پیش از برگزاری این شش دیدار نیز، چلسی و لیورپول به مصاف هم رفتند که لیورپول 3 بر یک از سد شاگردان مورینیو عبور کرد.
هم اکنون منچستر سیتی و آرسنال با 25 امتیاز به ترتیب در رتبه های اول و دوم و لسترسیتی نیز با 22 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ جزیره قرار دارند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین