|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۶۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
دربی 81 پایتخت با نتیجه یک بر یک به نفع استقلال به پایان رسید.
 بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس با قضاوت محسن ترکی و کمکهای رضا سخندان، محمد رضا ابوالفضلی و پیام حیدری دقایقی قبل در حضور 90 هزار تماشاگر آغاز شد.

برای استقلال در این بازی سیدمهدی رحمتی، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری(دقیقه 71- محسن کریمی)، یعقوب کریمی(دقیقه 55-محمدرضا، سجاد شهباززاده(دقیقه 81- امین حاج محمدی) و جابر انصاری به میدان رفتند.

در ترکیب پرسپولیس نیز سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضائیان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه(دقیقه 75- علی علیپور)، محسن مسلمان، مهدی طارمی حضور داشتند.

بازی با حملات استقلال شروع شد، در دقیقه 4 بازی حرکت پا به توپ امید ابراهیمی می توانست موقعیت خوبی را نصیب اسقلال کرد ولی این بازی خود را بر زمین انداخت تا این موقعیت از بین برود.

در دقیقه 6 بازی، در یک رفت و برگشت توپ پشت محوطه جریمه به یعقوب کریمی رسید و شوت این بازیکن از روی دروازه به بیرون رفت.

بازی در 10 دقیقه دوم در اختیار پرسپولیس قرار گرفت و در دقیقه 14 بازی یک موقعیت فوق العاده را مهدی رحمتی مهار کرد. ضرب برگردان فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه به امید عالیشاه رسید و ضربه بد این بازیکن را رحمتی خوب گرفت.

سه دقیقه بعد بازهم این پرسپولیس بود که می توانست روی حرکت مهدی طارمی صاحب موقعیت شود ولی این بازیکن پشت محوطه جریمه کنترل خود را از دست داد و در ادامه توپ قبل از رسیدن به عالیشاه توسط دفاع استقلال دفع شد.

در دقیقه 44 حرکت خوب بازیکن پرسپولیس یک موقعیت عالی را در اختیار احمد نوراللهی قرار داد ولی ضربه این بازیکن را هم مهدی رحمتی با واکنش تماشایی مهار کرد.

دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن رفتند و برای رسیدن به گل در انتظار نیمه دوم نشستند.

45 دقیقه دوم متعادل شروع شد ولی این تعادل بیشتر از سه دقیقه بیشتر نکشید. در دقیقه 48 پاس عرضی تماشایی امید ابراهیمی به خسرو حیدری رسید و سانتر زیبای این بازیکن با ضربه سر جابر انصاری به تور پرسپولیس بوسه زد.

در دقیقه 63 استقلال صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه شد.پشت این ضربه امید ابراهیمی قرار گرفت و ضربه زیبای این بازیکن را سوشا مکانی به خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه 67 ارسال بلند رامین رضاییان با ضربه سر طارمی مقابل دروازه استقلال به محسن بنگر رسید و شوت این بازیکن از روی دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 68 اشتباه رحمتی در خروج توپ را در مقابل دروازه استقلال قرار داد که حنیف عمران زاده از روی خط دروازه توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 89 توپ در موقعیتی خوب به عالیشاه  رسید و ضربه این بازیکن را مهدی رحمتی از گوشه دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 95 توپ درون محوطه جریمه به طارمی رسید، ضربه این بازیکن را دفاع برگرداند، توپ به رامین رضائیان رسید، ضربه او در میانه راه به بنگستون رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به دفاع و برخورد مجدد به خودش درون دروازه استقلال قرار گرفت.

در این بازی محسن ترکی به میثم مجیدی، سجاد شهباززاده و امین حاج محمدی از استقلال کارت زرد نشان داد.

در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رفت تا دربی 81 هم به دربی های مساوی اضافه شود.

 
منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین