کد خبر: ۶۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: به نظر من محرومیت قاسم دهنوی باعث شد ظلم بزرگی در حق این بازیکن و باشگاه صورت بگیرد.
 علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سایپا و صبای قم در خصوص این اظهار کرد: به نظر من یک بازی بزرگ مقابل تیم سایپا در پیش رو خواهیم داشت این بازی برای تیم صبا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدوارم بتوانیم با کسب سه امتیاز زمین را ترک کنیم.
 
وی افزود: مجید جلالی استاد من بوده و بازیکنانی بزرگی را نیز در اختیار دارد. سایپا سال‌هاست که فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد. بازیکنان جوان و با تجربه این تیم سبک بازی سایپا را بالا برده‌اند.  
 
دایی ادامه داد: البته صبای قم نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و باید بگویم باشگاه صبای قم تمامی امکانات را برایمان مهیا کرده است سبب شده تنها روی فوتبال تمرکز کنیم. امیدوارم با تمام این شرایط در پایان فصل جایگاه خوبی را از آن خود کنیم.
 
سرمربی تیم صبای قم در مورد تعطیلات لیگ برتر گفت: همیشه گفته‌ام تعطیلات قبلی لیگ عامل مهمی بود تا ما بتوانیم خود را از لحاظ آمادگی به سایر تیم‌های لیگ برتر برسانیم، اما با توجه به این که تیم ما به تازگی شکل واقعی خود را پیدا کرده است تعطیلات پیش رو به طور حتم روی روند تیم ما تاثیر گذار خواهد بود، به دلیل این که مسابقه رسمی انجام نمی‌دهیم این موضوع روند صبا را مختل خواهد کرد. با برنامه ریزی‌های که باشگاه در نظر گفته سعی خواهیم کرد اردوی یک هفته‌ای را برگزار کنیم و در این اردو با انجام چند بازی دوستانه سعی داریم خلا بازی نکردن در لیگ را جبران نماییم.
 
دایی در مورد غایبان این تیم در دیدار مقابل سایپا عنوان کرد: متاسفانه قاسم دهنوی را با رای عادلانه کمیته انضباطی در اختیار نخواهیم داشت. با این محرومیت در حق صبای و دهنوی ظلم بزرگی صورت گرفته است، ضمن این که هاشم بیگ زاده، میلاد فراهانی و امیر قربانی نیز مصدوم هستند و نمی‌توانند صبا را در دیدار با سایپا همراهی کنند.
 
وی در مورد عدم پیروزی صبای قم در بازی‌های خارج از خانه بیان کرد: ما تنها 4 روز مانده به شروع لیگ تیم خود را تشکیل دادیم و طبیعی بود نتوانستیم در این مدت از لحاظ بدنی کار خاصی انجام دهیم. باید بگویم 70 درصد تیم عوض شده و نیاز به زمان داشتیم تا شکل بگیریم و با گذشت زمان از لحاظ بدنی و تاکتیکی به بهبود رسیدیم و خیلی وقت است بیرون از خانه پیروز نشده‌ایم. امیدواریم فردا به پیروزی برسیم تا این طلسم شکسته شود و توانایی این را داریم که داخل و خارج از خانه پیروز شویم با احترام به حریفان ما تاکنون عملکرد خوبی داشته‌ایم و در نظر داریم با تمرینات خوب جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنیم و فصل آینده سهمیه آسیایی کسب کنیم.
 
دایی در مورد این که فردا هم از محمد قاضی به عنوان مهاجم استفاده خواهد کرد یا خیر گفت: باید برای شرایط بازی صبر کنیم و ببینیم شرایط چه طور رقم می‌خورد. قاضی مهاجم حرفه‌ای است و توانش را نشان داده و می‌توانیم بیش از آنها از او استفاده کنیم و محمد از نظر اخلاقی نمونه است و می‌تواند خیلی به ما کمک کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین