|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
شنیده ها حاکی از آن است که اختلاف در جبهه اصولگرایان و قالیباف به حدی بالا گرفته است که علیرضا دبیر استیضاح شهردار را مطرح کرده اما از سوی دیگر اصولگرایانی همچون طلایی در صدد منصرف کردن دبیر از این تصمیم هستند.
مدتی است صدای اختلاف از درون شورای شهر تهران به گوش می رسد البته این اختلاف نه در بین اعضا که میان اصولگرایان و شهردار می باشد. 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، چندی پیش خبری مبنی بر اختلاف اصولگرایان شورای شهر به ویژه محسن پیرهادی، مرتضی طلایی، حبیب کاشانی، عبدالمقیم ناصحی و علیرضا دبیر در فضای رسانه ای  منتشر شد. آنچه از گفته ها و شنیده ها برمی آید گویا ریشه این اختلافات به برخی عملکردهای مالی شهردار باز می گردد؛ البته عزل و نصب های سیاسی نیز در این زمینه نقش موثری داشته است.


به نظر می رسد نقطه اوج این اختلافات مربوط به خانه شهریاران جوان بود که با تصمیم شورای شهر از زیر مجموعه شهرداری خارج شد، چرا که طبق اظهارات اعضای این شورا گفته می شود ردیف بودجه ای برای ان تعریف نشده بود و تامین بودجه این خانه از طریق لابی با دفتر شهردار تامین می شده است. البته این تصمیم شورای شهر موجب شد تا تجمعاتی مقابل شورای شهر صورت گیرد که  به گفته حکیمی پور عضو اصلاح طلب شورای شهر بیشتر این تجمع‌کنندگان کارمندان شهرداری بوده‌اند.

شنیده ها حاکی از آن است که اختلاف در جبهه اصولگرایان و قالیباف به حدی بالا گرفته است که علیرضا دبیر استیضاح شهردار را مطرح کرده اما از سوی دیگر اصولگرایانی همچون طلایی  در صدد منصرف کردن دبیر از این تصمیم هستند. 

اختلاف حزبی است 

ولی الله شجاع پوریان در رابطه با وجود اختلافات در شورای شهر به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت: اتفاق جدیدی رخ نداده است اصلاح طلبان که از گذشته  با شهردار چندان موافق نبودند اما این روزها مسائلی در مورد اختلاف اصولگرایان و شهردار مطرح است که به نظر می رسد بیشتر درون حزبی باشد وی ادامه داد : این اختلافات مسائلی است که خارج از چارچوب شورای شهر است.

شجاع پوریان در رابطه با موضوع خانه شهریاران نیز بیان داشت: در رابطه با خانه شهریاران جوان بعد از یک دهه تصمیم گرفته شد مدیریت ان به خود اعضای آن واگذار شود که این موضوع اختلافاتی را به وجود آورد و حتی منجر به تجمعاتی در برابر شورای شهر شد . 

وی همچنین اظهار داشت : مسائل قانونی و خلاهایی که در زمینه مدیریت و تامین بودجه خانه شهریاران جوان وجود داشت شورای شهر را به این سمت هدایت کرد تا در رابطه با مدیریت این خانه تجدید نظر کند.

شجاع پوریان در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف میان اصولگرایان و قالیباف وجود دارد بیان کرد: اختلافاتی وجود دارد که چندان ربطی به شورای شهر ندارد و این اختلافات مربوط به تشکل های حزبی خود می باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین