|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
پس از این بود که رسانه‌های شهرداری سعی کردند در مصاحبه با برخی اعضایی که نام آنها به عنوان منتقدان اصولگرای قالیباف در شورای شهر مطرح شده است، اختلاف‌های موجود را تکذیب کنند اما در همین مصاحبه‌ها هم اصل وجود اختلاف با شهردار تهران فارغ از کم وکیف آن مورد تایید این اعضاء قرار گرفت.
برخی اعضای شورای شهر تهران مدعی‌ هستند به مدارکی درباره تخلف‌های مالی در شهرداری تهران دست یافته‌اند.

خبرنگار شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، اطلاع پیدا کرد ریشه اصلی اختلاف‌های اخیر بعضی از اعضای اصولگرای شورای شهر با محمد باقر قالیباف به اختلاف نظر درباره عملکرد مالی شهرداری باز می‌گردد. برخی اعضای شورای شهر که به عنوان منتقدان اصولگرای شهردار مطرح شده‌اند، مدعی‌اند به اسناد و مدارک قابل اعتنایی درباره تخلفات مالی گسترده در شهرداری دست یافته‌اند.  

در یکی دو هفته اخیر اخباری درباره پیدا شدن اختلاف‌های جدی برخی اعضای اصولگرای شورای شهر با محمد باقر قالیباف منتشر شده است. زمزمه این اختلاف‌ها  ابتدا در راهروهای شورای شهر تهران شنیده شد و سپس هفته قبل خبرگزاری ایلنا در گزارشی این اختلاف‌ها را تایید کرد و نوشت که برخی اصولگرایان شورا همچون ناصحی، پیرهادی، دبیر، طلایی و کاشانی بر سر مسائلی همچون برخی عزل و نصب‌ها و سیاسی کاری‌ها در شهرداری با قالیباف دچار اختلاف جدی شده‌اند.

در خبر ایلنا آمده بود که انحلال خانه شهریاران جوان ناشی از این اختلاف‌ها بوده است. اصولگرایان منتقد شورای شهر معتقدند خانه شهریاران جوان دارای ردیف بودجه مشخص نبود و صرفا بر اساس لابی با دفتر شهردار بودجه دریافت می‌کرد و همین موضوع باعث ابهام درباره وضعیت مالی و ماهیت فعالیت‌های این نهاد وابسته شهرداری شده بود.

پس از این بود که رسانه‌های شهرداری سعی کردند در مصاحبه با برخی اعضایی که نام آنها به عنوان منتقدان اصولگرای قالیباف در شورای شهر مطرح شده است، اختلاف‌های موجود را تکذیب کنند، اما در همین مصاحبه‌ها هم اصل وجود اختلاف با شهردار تهران فارغ از کم وکیف آن مورد تایید این اعضاء قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، این اصولگرایان در برخی جلسه‌های خصوصی بر اساس مدارک مورد ادعا از عملکرد قالیباف به شدت انتقاد کرده‌اند. اصولگرایان منتقد در این جلسه‌ها این موضوع را مطرح کرده‌اند که رقبای جریان اصولگرا درصدصد استفاده از این مدارک در انتخابات‌های آینده هستند و به همین دلیل پیش قدم شدن جریان اصولگرا در رسیدگی به این مدارک ضروری است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین