کد خبر: ۶۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : درصدد هستیم تا هر چه سریعتر وضعیت مسکن کرار را مشخص کنیم و به طور حتم این بازیکن به تمرینات تیم باز می گردد.
بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد وضعیت جاسم کرار و اینکه گفته میشود احتمال دارد این بازیکن به تهران بازنگردد افزود: باید بگویم که درصدد هستیم تا مشکل مسکن کرار را حل کنیم و به طور حتم این بازیکن به تهران برمی گردد تمام تلاشمان این است تا با یک برنامه خاص تمامی مشکلات مالی را رفع کنیم و به زودی این امر صورت خواهد گرفت.
 
وی درباره جدایی ریوالدو باربوسا از استقلال گفت: در هر صورت این بازیکن با توجه به اینکه بچه دار شده بود شرایطی داشت که نمی توانست در ایران بماند و با توجه به اینکه ما هم بازیکنان خوبی از هر لحاظ در تیم داریم تصمیم گرفتیم بازیکنان دیگر را جایگزین ریوالدو کنیم و در حال حاضر با جدایی این بازیکن از تیم موافقت کردیم.
 
مدیر عامل باشگاه استقلال درباره وضعیت ۴۰ هزار دلار مطالبات ریوالدو گفت :با توجه به گزارشاتی که به دست ما رسیده و امضا هایی که از ریوالدو گرفته شده در صدد هستیم طی نامه ای خاص تمامی اسناد مربوط به این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و به زودی تکلیف 40 هزار دلار را مشخص خواهیم کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین