|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۶۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
نماینده رسمی AFC عنوانی است که برخی مسئولان برای توجیه منطقی در اعتراض بانوان فوتبال به صانعی نسبت داده‌اند.
اعزام بانوان فوتبالیست به مسابقات آسیایی در حالی که صانعی روی نیمکت حضور دارد باعث نارضایتی بانوان فوتبالی شده چرا که مسئولان شرایط یکسانی را بازی این دو رشته در نظر نگرفته‌اند و عطوفت بیشتری به فوتسال در بخش بانوان دارند.
 
صدای اعتراض یکی از بانوان زحمت کش فوتبال به گوشمان رسید و از آنجا که این روزها  در فدراسیون هیچ کس حق اعتراض ندارد و در صورت بروز چنین شرایطی از صحنه فعالیت کنار زده می شود، درد و دل این بانو را به صورت گزارشی از ما می‌خوانید زیرا حق است و رسالت هر خبرنگاری بازگو کردن حق...
 
علی صانعی عضو کمیته فنی فوتسال در رقابتهای قهرمانی بانوان آسیا روی نیمکت بانوان حضور یافته است این در حالی است که سمت وی هنوز مشخص نیست و افتخاری به عنوان رئیس کمیته فوتسال از حضور صانعی در رقابت ها و نیمکت بانوان اظهار بی اطلاعی کرده است.
 
تصویر صانعی در کنار بانوان در حالی انتشار شده که گویا هیچ گونه منعی در این خصوص وجود ندارد حال آنکه حضور اکبر محمدی در کنار زمین بانوان فوتبالیست سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیاری را زیر سوال برد و ما هم به عنوان رسانه سنگ به سینه زدیم که چرا یک مرد باید شاهد تمرین بانوان باشد.
 
می دانیم بانوان فوتسالیست بیشتر مورد حمایت بوده اند زمانی که خسوس و جوراندیرو در ایران فعالیت داشتند بانوان را تحت پوشش فنی خود قرار می دادند و با اینکه نام مدیر فنی روی این دو مربی بود اما خبرها می رسید که خسوس و جوراندی برای نظارت و تمرین دادن به بانوان در اردوهای آنان حاضر می شوند.
 
با این وضعیت حالا ادعای مربیان فوتبالی را پس از بیان این جمله که نتایج زحمات دو مربی مرد خارجی در کارنامه مظفر ثبت شد را نمی توان زیر سوال برد زیرا شرایط به گونه ای امکان دفاع را از هر فردی می گیرد.
 
با اینکه برای مظفر به عنوان مربی کاربلد و زحمتکش فوتبال همیشه احترام قائل بودیم اما اعتراض دیگران نیز به ظاهر ناروا نیست زیرا هر فردی از نام و وقت و توانایی خود مایه می گذارد تا در شرایط یکسان به اهداف برسد و کوچکترین تبعیضی صدای اعتراضات را بلند می کند.
 
شاید پس از تمام سخت گیری ها به فوتبال بانوان ساده عبور کردن از کنار حضور صانعی در تیم فوتسال بانوان بزرگترین اشتباه است آن هم در وضعیتی که تیم ملی چند ماه تمرینات خود را پشت درهای بسته و با حضور صانعی انجام داده است، قضاوت نمی‌کنیم که این مربی بازیکنان را تمرین داده اما اگر یک لحظه خود را جای منتقدین بگذاریم به چنین نتیجه ای می رسیم.
 
 
حالا ارایه این دلیل، به کسانی که در بطن فوتبال و فوتسال کشور حضور داشته‌اند و با نمایندگان ایرانی ‌AFC آشنایند، خنده‌دارترین توجیه برای فرار از سیل انتقادات باشد. حتی اگر مسئولان درست بگویند و صانعی "نماینده AFC روی نیمکت تیم ملی فوتسال بانوان" باشد، چرا خبر رسمی آن روی سایت AFC به چشم نمی‌خورد.
 
نمی‌خواهیم روحیه ملی پوشان فوتسال را خراب کنیم، اما اگر قانونی وضع شد در مورد همه بدون استثناء لازم الاجرا است تا سلیمانی در صورت دفاع از زحمات خود پاسخی قانونی و منطقی داشته باشد نه این که با سهل انگاری مسئولان مثل شرایط کنونی فعالیت‌های، مظفر زیر سوال رود.
 
صمیمی پور: از شما می‌شنویم که صانعی نماینده AFC است
 
سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: علی صانعی به عنوان مشاور فنی بانوان را همراهی می‌کند.
 
المیرا صمیمی‌پور سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص سمت صانعی و دلیل حضوری در مسابقات آسیایی گفت: صانعی به عنوان مشاور فنی تیم ملی همراه بانوان به رقابت‌های آسیایی اعزام شد و حضور وی را به عنوان نماینده AFC آن هم روی نیمکت تیم ملی بانوان الان و از شما می‌شنوم و چنین چیزی وجود ندارد.
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین