|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۸
کد خبر: ۶۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: مسلم است گفت و گو ها موجب خواهد شد مسائل مبهم و سیاه برطرف شود ور همچنین: در رابطه با احتمال دیدار روحانی و اوباما بیان کرد: بعید است چنین دیداری صورت بگیرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: مسلم است گفت و گو ها موجب خواهد شد مسائل مبهم و سیاه برطرف شود و همچنین در رابطه با احتمال دیدار روحانی و اوباما بیان کرد: بعید است چنین دیداری صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی در رابطه با تاثیر سفر روحانی به نیویورک بر اقتصاد کشور در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت : انچه در این سفرها بیشتر از همه خود نمایی می کند دیدارهایی است که میان رئیس جمهور کشورمان و روسای دیگر دولت ها صورت می پذیرد.

 ارسلان فتحی پورادامه داد : بدیهی است این گفت و گو ها می تواند بهبود روابط میان ایران و دیگر دولتها را به دنبال داشته باشد و البته نزدیکی روابط کشورها می تواند آغاز روابط اقتصادی باشد.

 وی افزود: گفت و گوهایی که در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد شکل می گرد زمینه ای را برای همکاری و حضور تیم های تجاری و اقتصادی ایرانی و خارجی فراهم می‌کند.

 فتحی پور همچنین افزود: چنانچه بتوانیم روابط تجاری خود را بیشتر کنیم فرایندی خوب و مثبت را آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: مسلم است این گفت و گو ها موجب خواهد شد مسائل مبهم و سیاه برطرف شود. ارسلان فتحی پور در پاسخ به این سوال که آیا مجلس و کمیسیون اقتصادی در آستانه سفر رئیس جمهور به نیویورک توصیه ای برای دولت داشته است یا خیر گفت : دولت کار کارشناسی خود را دارد و به هر صورت مجلس بیشتر در زمینه تقنینی و نظارتی وارد عمل می شود .

رئیس کمیسیون اقتصادی با اشاره به انتظارات در این زمینه مطرح کرد: انتظار ما هم این است روابط  بهتر شود و در سایه بهبود این روابط کشور بتواند در بازارهای جهانی حضور پیدا کند.

 وی در رابطه با حضور اروپاییان هم بیان داشت : رفت و آمدهایی که این روزها شکل می گیرد بسیار مثبت ارزیابی می شود اما طبیعی است که باید دید چه قراردادهایی در این زمینه بسته خواهد شد و البته این گفت و گو ها پیش زمینه ای است برای رسیدن به این قرار دادها و آنچه امروز مشاهده می شود در حد ارزیابی های اولیه است .

فیحی پور در رابطه با احتمال دیدار روحانی و اوباما گفت بعید است چنین دیداری صورت بگیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین