|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
»
کد خبر: ۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
محمدحسین صفارهرندی کارشناس مسائل سیاسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران در واکنش به شعار "مرگ بر امریکا"ی نمازگزاران گفت: این خشم به واسطه خاطرات گذشته این مردم است و این می‌تواند پیام ما باشد.
پس از این‌که صفار هرندی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران از بدقولی وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی اورانیوم در داخل کشور سخن گفت، تعدادی از حاضران در نماز جمعه شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و هرندی در واکنش به آنها گفت: مگر من شعار دادم که شما جواب من را می‌دهید.

البته وی بلافاصله پس از اعتراض به شعار دهندگان گفت: این خشم به واسطه خاطرات گذشته این مردم است و این می‌تواند پیام ما باشد.

هرندی ادامه داد: ما از افرادی که برای پیشبرد وضعیت دیپلماتیک ایران در این جدال حاضر شده‌اند، حمایت می‌کنیم و دعایمان پشت سر آنهاست از سوی دیگر نمی‌دانم، چرا افرادی به عنوان سخنگوی دولت که البته غیر رسمی هستند در رسانه‌ها سخنانی خلاف واقع می‌گویند، ولی مطمئن باشید ملت برای تغییر وضعیت هرگز از غرورشان عقب‌نشینی نخواهند کرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
2
من بعنوان بک برادر پا به سن گذاشته به آن کسانی که در بین سخنان این پیر انقلاب و مبارز فرهنگی ، و نیز علیرغم شنیدن سخنان رهبر عزیزمان ، بازهم شعارهایی از سر دلسوزی انقلاب می دهند ، توصیه می کنم که جلوتر از رهبری و این پیران انقلاب حرکت نکنند . شما ها و ماها از این بزرگان همان شعارها را یاد گرفته ایم . لذا خودزنی نکنند . و وقتی این بزرگان فعلا مصلحت می بینند که در حال حاضر چگونه حرکت بکنیم گوش کنند . ضرر نمی بینیم نترسید . بلکه احتمال دارد حرکات شما ضررده باشد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین