کد خبر: ۶۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
مهدی طارمی پس از به ثمر رساندن گل تیمش به سمت نیمکت نشینان پرسپولیس رفت تا شادی گلش را با آنان تقسیم کند.
دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی شامگاه امروز شنبه در حضور کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد.  حاشیه‌های این دیدار را در زیر می خوانید:

* در جریان بازی هنگامی که پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پیکان شد محسن بنگر به سمت مرزبان رفت و برای دقایقی با سرمربی حریف صحبت کرد.

* محمود شیعی مدیرعامل پیکان در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

* دستیاران کارلوس کی روش در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و این مسابقه را از نزدیک دیدند.

* در بین دو نیمه تمام نیمکت نشینان پیکان به زمین مسابقه آمدند و زیر نظر مربی خود بدنهایشان را گرم کردند. این در حالی بود که از پرسپولیسی ها میلاد کمندانی و علی علیپور به زمین آمدند که مهاجم جوان پرسپولیس دروازه بان شد و کمندانی از پشت محوطه جریمه به شوت زنی پرداخت.

* در بین دو نیمه هنگامی که بازیکنان داخل زمین بودند و بازی در در حال آغاز شدن بود اعضای کادر فنی پیکان از وسط زمین به سمت نیمکت آمدند مسئله ای که مورد تعجب حاضر قرار گرفته بود.

* هادی نوروزی پس از تعویضش به سمت محسن بنگر رفت و بازوبند را به بازوی او بست.

* مهدی طارمی پس از اینکه گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند به سمت نیمکت نشینان پرسپولیس که در پشت دروازه پیکان مشغول گرم کردن بودن رفت تا شادی اش را با هم تیمی هایشان تقسیم کند.

* در هنگام تعویض دوم تیم پیکان تابلوی تعویض دچار مشکل شد موضوعی که باعث شد تا شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران به سرعت تابلوی تعویض را عوض کند.

* بلندگوی استادیوم آزادی تعداد حاضران در ورزشگاه را 6 هزار و 700 نفر اعلام کرد.

* مهرداد کفشگری هنگامی که می خواست به زمین مسابقه بیاید برای دقایقی با مشکل روبرو شد که محمود خوردبین پس از اینکه مجوز بازی او صادر شد به سمت او رفت تا کفشگری را برای حضور در مسابقه آماده کند.

* کریم باقری در صحنه ای که بازیکن پیکان با بازیکن پرسپولیس تنه به تنه شد برای اعتراض به داوری به سرعت به زمین مسابقه آمد تا به بازیکن پیکان تذکر دهد مسئله که برای دقایقی دچار درگیری نفرات دو تیم شد. داور پس از این صحنه کریم باقری را از روی نیمکت اخراج کرد.

* هادی نراقی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال نیز با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین