|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۶۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
معمولا یکی از معاونان رییس جمهور یا وزرا برای استقبال از مقامات خارجی به فرودگاه می روند اما ماموریت رییس جمهور به نعمت زاده، آن هم پس از 8 روز حمله بی وقفه رسانه ای به او، چه معنایی جز حمایت از نعمت‌زاده دارد؟
چند روز پس از اظهارات وزیر صنعت درباره کمپین خودرو، دکتر روحانی به او ماموریت داد از رییس جمهور اتریش در فرودگاه استقبال کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، نهم شهریور محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، در یک برنامه تلویزیونی به حمایت از تولید داخلی پرداخت و در پاسخ به سوالی درباره کمپین نخریدن خودروی صفر، گفت: "ایجاد این کمپین خلاف و گناه و کار ضدانقلاب است که به ضرر اقتصاد داخل خواهد بود."

با وجود اینکه، نعمت زاده صرفا درباره ایجادکنندگان این کمپین سخن گفته بود، اما اظهارات او با آب و تاب فراوان و با تحریف در فضای مجازی توزیع شد تا جایی که او را متهم کردند که اعضای این کمپین را ضدانقلاب معرفی کرده است.

سوءتفاهم ایجادشده، باعث شد تا رییس جمهور به وزیر صنعت تذکر دهد. حسین فریدون ضمن تایید این مطلب گفت که رییس جمهوری به آقای نعمت زاده تذکر داده است که " باید رفتار ما با منتقدان، محترمانه باشد."

سپس وزیر صنعت با عذرخواهی به خاطر سوءتفاهم ایجادشده گفت: من از مردم عذرخواهی می کنم و به خریداران خودرو جسارت نکرده ام و هیچگاه نگفتم هر کس خودروی داخلی نخرد، ضدانقلاب است.

وزیر صنعت، درباره اظهارات خود این گونه توضیح داد: من نگفتم هر که خودروی داخلی نخرد ضد انقلاب است. منظور من این بوده که مبارزه سازمان یافته ضد خرید محصولات داخلی و نخریدن خودروی داخلی مغایر با منافع ملی است .

پس از این ماجرا، در حالی که برخی مخالفان دولت حتی از تذکر رییس جمهور به نعمت زاده هم شایعات فراوانی ساخته و تلاش کرده بودند تا این موضوع را نشانه نارضایتی دکتر روحانی و حتی خروج قریب الوقوع وزیر از کابینه بدانند، یک تصمیم معنادار از سوی رییس جمهور، این شایعات را نقش بر آب کرد.

دکتر روحانی به نعمت زاده ماموریت داد تا از رییس جمهور اتریش در فرودگاه استقبال کند. این تصمیم از آن جهت قابل تامل است که فیشر، اولین رییس جمهور اروپایی است که پس از سالها به تهران سفر کرده است.

معمولا یکی از معاونان رییس جمهور یا وزرا برای استقبال از مقامات خارجی به فرودگاه می روند اما ماموریت رییس جمهور به نعمت زاده، آن هم پس از 8 روز حمله بی وقفه رسانه ای به او، چه معنایی جز حمایت از نعمت زاده دارد؟

استقبال نعمت زاده از رییس جمهور اتریش
استقبال نعمت زاده از رییس جمهور اتریش

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
سلام
جسارت نباشه
خودتون در این جمله گفتید که :
"معمولا یکی از معاونان رییس جمهور یا وزرا برای استقبال از مقامات خارجی به فرودگاه می روند اما ماموریت رییس جمهور به نعمت زاده، آن هم پس از 8 روز حمله بی وقفه رسانه ای به او، چه معنایی جز حمایت از نعمت زاده دارد؟"
آیا نعمت زاده وزیر نیست؟

موفق باشید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین