|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
بانوی داور کارته کای ملی با بیان اینکه هیات های ورزشی نیازمند حمایت و توجه هستند گفت:در این راستا ورزش بانوان نیازمند توجه بیشتری است.
آسیه سعادتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:برای اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف ، هیات های ورزشی باید تقویت شوند زیرا برخی ورزشکاران برای اعزام به مسابقات با مشکلات مالی مواجه هستند.
وی افزود:استعداد ورزش بانوان اندیمشک در سطح بسیار بالایی است و بانوان اندیمشکی در رشته کاراته دارای جایگاه خوبی در کشور است.
این قهرمان مسابقات کاراته کشور و داور ملی افزود:حمایت بیشتر از ورزش قهرمانی بانوان به شکوفایی استعدادهای آنان کمک می کند و عمده مشکل بانوان ورزشکار نبود بودجه کافی برای اعزام به مسابقات است.
وی با قدردانی از حمایت مسوولان اندیمشک و ادارات مختلف اظهار کرد:اعزام تیم های ورزشی در بسیاری از مسابقات با همکاری ادارات شهرستان انجام شده که خوشبختانه با کسب عناوین و مدال های افتخار آفرین توان و استعداد ورزش بانوان را اثبات کرده اند.
سعادتی گفت:در مسابقات کاراته کشوری که هفته گذشته در شیراز برگزار شد از 34 مدال تیمی استان خوزستان 19 مدال توسط بانوان اندیمشکی کسب شد.
وی با بیان اینکه تیم خوزستان در این مسابقات رتبه اول را کسب کرد افزود:در این مسابقات یک هزار ورزشکار از 12 استان کشور حضور داشتند.
شهرستان اندیمشک 28 هیات ورزشی فعال دارد.
ورزش کشتی،کاراته،فوتسال، قایقرانی ، دوچرخه سواری و تکواندو در اندیمشک از جمله رشته های قهرمانی و مدال آور این شهرستان هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین