|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
استاندار قم گفت: سایت هسته ای فردو مایه عزت و اقتدار ایرانیان است و باید قدردان زحمات متخصصان و دانشمندان هسته ای باشیم.
 سید مهدی صادقی روز دوشنبه در آیین افتتاح جاده دسترسی و سردر ورودی مجتمع غنی سازی شهید علی محمدی سایت هسته ای فردو بیان داشت: مذاکره کنندگان ما در طول مذاکرات در حوزه علم و سیاست زحمات زیادی کشیدند و خودباوری طرف ایرانی قابل تحسین است.
وی گفت : مذاکره کنندگان ما از درایت بالایی برخوردار بودند و موفق شدند از حق و حقوق ملت ایران دفاع کنند.
استاندار قم تاکید کرد: پس از جمع بندی مذاکرات در مسیری قدم برداشته ایم که عزت و اقتدار ایران حفظ شده و باید سعی کنیم این عزت و اقتدار را بیش از پیش حفظ کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم نیز در این مراسم گفت: احداث راه دسترسی سایت هسته ای فردو به طول 14.4 کیلومتر با عرض هفت متر و با شانه های خاکی سه متر در دو طرف با رعایت اصول ایمنی لازم انجام شده است.
محسن بهشتی بیان داشت: اعتبار این پروژه 90 میلیارد ریال بوده و با توجه به این که برخی مشکلات اجرایی و اعتباری را پیش روی خود داشتیم احداث آن که از سال 92 آغاز شد، شهریورماه سال جاری پایان یافت.
آیین افتتاح جاده دسترسی و سردر ورودی مجتمع غنی سازی شهید علی محمدی سایت هسته ای فردو، امروز با حضور علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین