|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
از آنجایی که کابینه تدبیر و امید خود را معصوم و مبرا از اشتباه نمی دانند به تبعیت از رئیس خود با بروز اشتباه، جسارت عذرخواهی از آن را، جایگزین تکبر کرده اند و از همین روست که هرگاه خلل یا قصوری در کار مشاهده می کنند از ملت پوزش می طلبند.
بعد از رئیس جمهور و وزیر اطلاعات این بار وزیر جهاد کشاورزی خود را موظف به عذر خواهی دانست.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ گویا دولت یازدهم برای نشان دادن شجاعت خود گام در راهی گذاشته است که کمتر دولتمردان این مرز و بوم به ان تن داده اند. به ویژه در دولت قبل که اطرافیان رئیس آن دولت، او را از شجاع ترین ها و بی باک ترین ها می دانستند، اما وی حاضر نشد در برابر اشتباهاتی که همه به آن اذعان داشتند و حتی نسبت به استفاده از افرادی که تخلف آن ها اثبات شد لب به عذر خواهی باز کند، در حالی که جسارت عذرخواهی به گفته اهالی دین اولین جهاد با نفس است.

 از آنجایی که کابینه تدبیر و امید خود را معصوم و مبرا از اشتباه نمی دانند، به تبعیت از رئیس خود با بروز اشتباه، جسارت عذرخواهی از آن را، جایگزین تکبر کرده اند و از همین روست که هرگاه خلل یا قصوری  در کار مشاهده می کنند از ملت پوزش می طلبند.

حسن روحانی بهمن 92 بابت کوتاهی ها در نحوه توزیع سبد کالا از مردم عذر خواهی کرد، سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز گذشته بابت نقل قول اشتباهی که از قول مقام معظم رهبری در گفت و گوی خبری خود مطرح کرده بود ،رسما از رهبر انقلاب و مردم ایران عذرخواهی کرد. این عذرخواهی ها به همین دو مورد ختم نشد و در راستا اشاعه فرهنگ عذر خواهی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز به این جرگه پیوست.

عذرخواهی وزیر از گندمکاران

وزیرجهاد کشاورزی با عذرخواهی از گندمکاران طلب کار از دولت به دلیل تاخیر در پرداخت پول گفت: بزودی پول این بخش تامین خواهد شد؛ چراکه فصل کشت بوده و دوباره باید برای خریدن نهاده ها باید هزینه پرداخت کنند.

محمود حجتی در حاشیه هیات دولت با تاکید بر اینکه پول گندمکاران هر چه زودتر پرداخت می شود، افزود: خوشبختانه 7 میلیون و 850 هزار تن گندم تا امروز خریداری شده که این مقدار به 8 میلیون تن خواهد رسید. وی گفت: متاسفانه به خاطر مشکلاتی که در تامین نقدینگی پیدا شد حدود 7 هزار میلیارد تومان از وجه گندم را به گندمکاران پرداخت کردیم و حدود 2 هزار میلیارد تومان بدهکار هستیم. حجتی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات دولت و همکاری بانک های دولتی و خصوصی امروز حدود 200 میلیارد تومان دریافت و در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفت. وی اظهارامیدواری کردکه وزارت جهاد کشاورزی بتواند روزانه این کار را ادامه دهد تا هر چه زودتر وجه گندم به کشاورزان پرداخت شود.

 حجتی اظهارداشت: برغم کاهش بارشها خرید تضمینی گندم بیشتر شده است. وی همچنین از تهیه طرح توسعه تولید دانه های روغنی ، برنج، پنبه ، شکر ، گندم و جو خبرداد و گفت : این طرح وقتی تصویب شود، ابلاغ خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین