»
کد خبر: ۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۲
سخنگوي هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي گفت:رييس جمهوري در نشست مشترك دولت و مجلس از همكاري نمايندگان از ابتداي فعاليت دولت تا كنون تشكر كرده و خواستار تعامل بيشتر طرفين شد.
«عبد الرضا مصري شامگاه روز سه شنبه در باره نشست مشترك دولت و مجلس افزود:رييس جمهوري در خصوص مشكلات اقتصادي مالي،نقدينگي ،معوقات و تلاش دولت براي كاهش سريع تورم و رشد اقتصادي موضوعاتي را بيان كرد. 

سخنگوي هيات رييسه مجلس همچنين اضافه كرد:رييس جمهوري در خصوص ديدارهايش با روساي جمهوري و وزراي خارجه كشورها در نيويورك گزارشي ارائه داد و در مجموع نشست ها را مثبت ارزيابي كرد. 

مصري گفت كه رييس قوه مجريه در نشستش با ايرانيان مقيم امريكا ، استقبال و نشاط و پشتيباني آنان را از كشور ستود و مثبت ارزيابي كرد. 

وي افزود: علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي نيز ادبيات و موضع گيري رييس جمهوري كشورمان را در سخنراني و مصاحبه هايش در نيويورك مفيد و سازنده توصيف كرد و از مواضع عزت مندانه آن تشكر كرد. 

وي ادامه داد:توجه به تامين بودجه در موضوعات جاري كشور و مسايل اقتصادي،اعتبارات عمراني،پرداخت بدهي پيمانكاران و توجه به مشكلات مردم از جمله تورم و بيكاري از مضوعاتي بود كه رييس مجلس شوراي اسلامي نست به آن اظهار نظر كرد. 

مصري همچنين گفت:لاريجاني در اين نشست در زمينه تعامل ميان دولت و مجلس تاكيد كرد و دوري از مسايل جزيي و سياست زدگي را خواستار شد. 

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین