|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۶۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
تیم والیبال زیر 23 سال ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در دور مقدماتی دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان برابر مصر به پیروزی رسید.
مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال مردان جهان از دوم شهریورماه با حضور 12 تیم در دو گروه مقدماتی در دبی آغاز شده است.
تیم والیبال زیر 23 سال ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در دور مقدماتی به مصاف مصر رفت و این تیم را سه بر دو از پیش رو برداشت.
ملی پوشان ایران در ست های دوم و چهارم این مسابقه 25 بر 22 و 26 بر 24 مغلوب مصر شدند، اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 12 و 15 بر 9 به پیروزی رسیدند تا با کسب 8 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه به کار خود در دور مقدماتی پایان دهند.
ملی پوشان ایران در چهار بازی قبلی خود دو پیروزی مقابل کره جنوبی و امارات و دو شکست برابر کوبا و ایتالیا به دست آورده بودند و یک روز قبل پایان دور مقدماتی از حضور درجمع چهار تیم برتر بازماندند.
پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب جواد حسین آبادی، محمد رضاپور، پوریا فیاضی، سجاد دهنوی، علیرضا نصر اصفهانی، فردین قلعه وند و رسول شهسواری استفاده کرد.
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران فردا یکشنبه در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها برای کسب رتبه پنجم تا هشتم به مصاف یکی از تیم های آرژانتین یا تونس می رود و در صورت پیروزی راهی دیدار کسب جایگاه پنجم جهان خواهد شد.
همزمان با دیدار ایران و مصر، تیم های برزیل و ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این مسابقه سه بر یک به سود برزیل شد، اما برزیل به رغم کسب 10 امتیاز، هم امتیاز با ترکیه شد و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و به جمع چهار تیم برتر صعود نکرد. از این گروه روسیه و ترکیه به ترتیب با 13 و 10 امتیاز به جمع چهار تیم برتر صعود کردند.
قبل از این مسابقه نیز کوبا سه بر دو ایتالیا را شکست داد و با 14 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شد و ایتالیا با 13 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی چهار تیم برتر شد. همچنین در دیگر مسابقه این رقابت ها، روسیه در سه ست متوالی مکزیک را از پیش رو برداشت تا با 13 امتیاز صدرنشین گروه اول شود و در مرحله نیمه نهایی حریف تیم ایتالیا شود.
بنابر این در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان که فردا یکشنبه پیگیری خواهد شد در گروه چهار تیم برتر روسیه به مصاف ایتالیا می رود و کوبا با ترکیه مسابقه خواهد داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین