|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
»
کد خبر: ۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه ضمن پوشش اخبار مربوط به دیدار نخست وزیر این رژیم با رئیس جمهور آمریکا آن را بی‌نتیجه توصیف کردند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی دیدار «بنیامین نتانیاهو» با «باراک اوباما» در کاخ سفید را که طی آن به بررسی مهم‌ترین پرونده‌ها بویژه برنامه‌ هسته‌ای ایران پرداختند، اشاره و اعلام کردند که نتیجه این گفت‌وگوها صفر بوده است.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: نتانیاهو با این هدف به دیدار اوباما رفت که مسیر نزدیکی روابط تهران و واشنگتن را متوقف کند اما وی نمی‌داند که این هدف کاملا با رویکردهای واشنگتن تعارض دارد زیرا از دیدگاه واشنگتن فرصتی در دیپلماسی بوجود آمده است تا منطقه را از جنگی که نتایج آن نامعلوم است، خارج کند.

کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نتانیاهو نتوانست اوباما را نسبت به نگرانی‌ها و ترس اسرائیل در خصوص برنامه هسته‌ای ایران متقاعد سازد اما اوباما سعی کرد نتانیاهو را در این قضیه با خود همراه سازد تا از وی در داخل آمریکا بویژه در برابر لابی حامی اسرائیل استفاده نماید و برای همین منظور به صورت کلامی به وی وعده داد که گزینه نظامی علیه ایران همچنان مطرح است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز نوشت که نتانیاهو و دولت وی بار دیگر اشتباهات خود را تکرار کرده و با رویکرد جهانی به خصوص آمریکا مخالفت می‌کنند.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین