|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۶۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
جعفرزاده گفت: توصیه من که متاسفانه کمتر به آن توجه می شود آن است هر کس کار خود را انجام دهد. وی اظهار داشت: این رفتار مداحان مانند این است که ما نمایندگان در مجلس مداحی کنیم. بنابراین به اقایان مداحان توصیه می کنم به وظیفه و رسالت خود بپردازند.
نماینده رشت گفت: مداحان جوگیر شده اند و برای نمایندگی لیست ارائه می دهند؛ وی همچنین بیان داشت: توصیه می کنم هر کس به وظیفه خود بپردازد و مداحان در سیاست دخالت نکنند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،در رابطه با ارائه لیست مداحان برای حضور در انتخابات گفت: به لطف خدا کم کم به ایام عزاداری ماه محرم وارد می شویم و یک فرصت خوبی در اختیار ما شیعیان قرار می گیرد برای ترویج دین و توسعه دین. متاسفانه دیده می شود از تریبونی که باید برای ترویج اسلام و دین استفاده شود برخی در جهت منافع سیاسی و گروهی خود استفاده می کنند، و اخیرا مشاهده شده است برخی از آقایان مداح جو گیر شدند و تا جایی پیش رفته اند که می خواهند لیست کاندیدای مجلس ارائه کنند؛ این دسته از مداحان در حال فاصله گرفتن از وظایف اصلی خود هسنتد.

جعفرزاده ادامه داد: توصیه من که متاسفانه کمتر به آن توجه می شود آن است هر کس کار خود را انجام دهد.

وی اظهار داشت: این رفتار مداحان مانند این است که ما نمایندگان در مجلس مداحی کنیم. بنابراین به اقایان مداحان توصیه می کنم به وظیفه و رسالت خود بپردازند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه گفت: وظیفه مداحان ارائه لیست کاندیداتوری و دخالت در سیاست نیست.

وی بیان داشت: در هر مسئله سیاسی یک عده موافقند و یک عده مخالف در مسئله دین همه وفاق داریم بنابراین سعی کنند به مسئله دینی بپردازند.

نماینده رشت اظهار داشت: اگر مداحان بیایند در ابتدا یا انتهای مداحی خود به مسئله سیاسی بپردازند یک گروهی از انها رنجیده خاطر خواهند شد و از این افراد فاصله خواهند گرفت که این مسئله خدایی ناکرده موجب به آسیب زدن به دین خواهد شد؛ لذا لازم است این افراد به کار خود بپردازند و از این سیاست زدگی که در مداحان به وجود امده است پرهیز کنند و بتوانند جامعه بیشتری را جذب کنند که موجب ایجاد علاقه در میان جوانان بشوند.

جعفرزاده در رابطه با این مسئله که چه عاملی موجب شده است که مداحان به فکر سیاست و نمایندگی بیفتند اظهار داشت: به هر حال منظور من صرف نمایندگی نبود اما این مسئله سیاست زدگی که در انها به وجود آمده است و استقبال مردم از آنها به دلیل صدا و لحن و خوش و ارادت به اهل بیت است و نه خود شخص مداحان، بنابراین دلیل خاصی نمی توان برای ان ذکر کرد جز جو زدگی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین