|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۶۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
وزیر کشور گفت: ایران اسلامی به برکت امام راحل، خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به یک قدرت بی چون چرا در منطقه و جهان تبدیل شده و هیچ قدرتی نمی تواند نقش خردمندانه ایران را در مناسبات خارجی نادیده بگیرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی عصر سه شنبه در آیین بهره برداری از تقاطع غیر همسطح(پل زیرگذر) بعثت همدان افزود: پشتیبانی و دفاع از حریم ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است، ملت ما در عرصه های مختلف این مساله را با بصیرت خود ثابت کرده اند و در صحنه های گوناگون نقش آفرینی کرده اند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یادگار پاک امام راحل و شهدای گران سنگ ایران زمین است، بنابراین تمام اقشار مختلف مردم بخصوص مسوولان باید قدردان شهدا باشند و در حفظ این امانت گران بها بیش از پیش بکوشند.
وزیر کشور اظهار کرد: پس از بعثت حضرت محمد(ص) و امامت اهل بیت(ع)، نظام مقدس جمهوری اسلامی اولین نظام اسلامی در همه نقاط دنیا محسوب می شود که بسیاری از آزادی خواهان جهان آرزوی داشتن این نظام را دارند که ملت و مسوولان باید همواره خداوند متعال را به خاطر داشتن این نظام مقدس شاکر باشند.
وی تاکید کرد: مردم و مسوولان باید همواره از منویات رهبر معظم انقلاب پیروی کرده و در راستای اعتلای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.
رحمانی فضلی در ادامه سخنان خود به موفقیت نمایندگان ایران در مذاکرات با گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: تهدیدها و تحریم های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی به برکت لطف خداوند، دعای مردم مومن ایران اسلامی، هدایت های رهبری و رییس جمهوری و درایت تیم مذاکره کننده امروز به فرصتی اقتصادی برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد چرا که سیل سرمایه گذاران اروپایی به سمت ایران جاری شده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران از فصل هفت بند 40 سازمان ملل خارج شده و بسیاری از قدرتهای جهان به دنبال برقراری مناسبات اقتصادی با کشورمان هستند.
وزیر کشور تاکید کرد: مسوولان و دولتمردان جمهوری اسلامی باید بدانند که مسوولیت در این نظام مقدس موهبتی الهی است که خداوند نصیب آنها کرده است، بنابراین باید با خدمتگزاری بی منت و صادقانه به اقشار مختلف مردم زکات این نعمت ارزشمند را به جا آورند.
در این آیین تقاطع غیر همسطح(پل زیرگذر) بعثت همدان بهره برداری شد.
به گفته امیر فتحیان شهردار منطقه یک همدان، ساخت این طرح از فروردین ماه سال گذشته با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.
حضور در آیین بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهید فتاحی و پارک میر سید علی از دیگر برنامه های عصر امروز(سه شنبه) وزیر کشور در همدان بود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
1
خدا قوّت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین