|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۶۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
مدیرکل صدا و سیمای استان همدان گفت: سفر رییس جمهوی به همدان بصورت مستقیم از شبکه استانی و شبکه خبر پخش می شود.
حسین میسر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سفر رییس جمهوری به همدان از محل فرودگاه تا نشست خبری به صورت مستقیم از شبکه استانی همدان پخش می شود.
وی اضافه کرد: گفت و گوی رییس جمهوری در فرودگاه، دیدار مردمی در ورزشگاه شهدای قدس و نشست خبری رییس قوه مجریه با خبرنگاران علاوه بر شبکه استانی در شبکه خبر نیز بصورت زنده پخش می شود.
وی اظهار کرد: علاوه بر شبکه استانی و شبکه خبر سخنرانی رییس جمهوری از شبکه رادیویی 'صدای همدان' به صورت مستقیم برای مخاطبان پخش می شود.
مدیرکل صدا و سیمای استان همدان اظهار کرد: به منظور پخش مستقیم این برنامه ها پنج واحد سیار تلویزیونی فعال شدند که سه واحد تلویزیونی از این تعداد از استان های تهران، سنندج و لرستان به صدا و سیمای همدان پیوستند.
میسر گفت: صدا و سیمای همدان به سه دستگاه سیستم ارسال تصاویر بر روی ماهواره به منظور پخش زنده مراسم تجهیز شده است.
وی اظهار کرد: در چند روز گذشته به منظور اطلاع رسانی از سفر و برنامه های رییس جمهوری در همدان، مسوولان استانی و ملی در برنامه های صدا و سیمای مرکز استان حضور یافتند.
وی بیان کرد: صدا و سیمای مرکز همدان در چند روز گذشته اقدام به نمایش مزیتها و فرصتهای استان در بخشهای صنعت، کشاورزی و گردشگری کرده است.
رییس جمهوری روز سه شنبه هفته جاری وارد همدان می شود و پس از سخنرانی در ورزشگاه شهدای قدس در جمع علما و فرهیختگان، نخبگان و سرمایه دارن استان سخنرانی می کند.
بهره برداری از یک طرح بهداشت و درمان و نشست خبری از دیگر برنامه های رییس جمهوری در سفر یکروزه به استان همدان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین