|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۸
کد خبر: ۵۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
بازیکن تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان مدتی از مسابقات دور بودند و در نخستین مسابقه جام واگنر از نظر ذهنی و روانی آماده نبودند.
از فدراسیون والیبال، شهرام محمودی پس از نخستین مسابقه تیم ایران در جام واگنر که سه بر صفر به سود قهرمان لیگ جهانی به پایان رسید، گفت: مسابقه اول بود و بازیکنان نیز مدتی مسابقه نداده بودند، به همین دلیل در آمادگی کامل نبودیم.
وی با بیان اینکه از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داریم، گفت: هدف از حضور در جام واگنر آماده سازی بازیکنان از نظر روحی و روانی برای جام جهانی است. بنابر این رفته رفته بهتر خواهیم و 17 روز دیگر در ژاپن به آمادگی کامل خواهیم رسید.
ملی پوش والیبال ایران تصریح کرد: تیم ایران اگر در شرایط همیشگی خود قرار داشت برابر فرانسه به پیروزی می رسید اما بازیکنان در برخی توپ ساده اشتباه داشتند که نشان می داد هنوز از نظر روانی آماده مسابقه نیستند.
محمودی در باره دیدار فردا با لهستان نیز گفت: این دیدار همانند بازی نخست است و حساسیت بیشتری ندارد. بازیکنان باید در کارهای تاکتیکی بهتر شوند تا نتایج بهتری کسب کنند.
بازیکن شماره 9 تیم ملی والیبال فرانسه نیز گفت: مسابقه با ایران همیشه سخت است وامروز خوش شانس بودیم که سه امتیاز کسب کردیم.
اروین انگاپت افزود: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و با آمادگی خوبی در زمین ظاهر شد. در کل در زمین احساس خوبی داشتیم.
وی درباره دومین دیدار تیم فرانسه در جام واگنر که فردا مقابل ژاپن برگزار خواهد شد، گفت: چهار بار تا به حال در لیگ جهانی در مقابل ژاپن بازی کردیم. امیدوارم با تمرکز بازی خوبی مقابل این تیم ارائه دهیم.
ملی پوش تیم فرانسه در پاسخ به این سئوال که آیا قبل از مسابقه با ایران، فکر می کردید به راحتی از سد ایران بگذرید؟ گفت: خوب مسلماً نه. همیشه بازی با ایران سخت است. من فکر می کنم بازی امروز هم چندان آسان نبود. همیشه با دو امتیاز می بردیم، اما امروز خوش شانس بودیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم.
وی در باره دلیل پیروزی فرانسه گفت: ایران تیم خوبی است. شاید دلیل باخت ایران خستگی تمرینات آنهاست چون باید برای جام جهانی آماده شوند اما فرانسه در جام جهانی نیست. فقط یه هفته از کل سه هفته ای که وقت داشتیم، تمرین کردیم و به همین دلیل خستگی ما کمتر است.
تیم ملی والیبال ایران امشب در نخستین مسابقه جام واگنر سه بر صفر مغلوب فرانسه قهرمان لیگ جهانی سال 2015 شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین