|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت : این تیم امسال ازمدعیان لیگ برتر است و تا اینجای کار این را نشان داده است.
مجیدجلالی بعدازظهر چهارشنبه درنشست خبری پیش از مسابقه استقلال خوزستان و سایپادر اهواز گفت :برای رسیدن به چنین هدفی دارای 14 بازیکن باتجربه و12 بازیکن جوان هستیم که درموقعیت لازم از آنان دربازی استفاده خواهد شد.
وی اضافه کرد :دراهواز همواره دارای خاطرات خوبی بوده ام به همین دلیل امیدوارم فردا درمقابل تیم استقلال خوزستان یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم .
جلالی به بازی فردا اشاره کرد و اظهارداشت : این بازی مهمترین بخش آن شرایط آب و هوایی است که آگاهانه باید عمل کنیم .
جلالی با اشاره به اینکه خود به لحاظ حضور چندساله دراهواز با این آب وهوا آشنا هستم اظهارداشت : اگرچه بازیکنان سایپا با چنین هوایی آشنا نیستند اما برای این مسابقه تدابیر لازم را اندیشیده ام .
سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه برای بدست آوردن سه امتیاز درمقابل تیم استقلال بازی می کند اظهارداشت : ازحریف خود شناخت دارم و با برنامه درمقابل این تیم ظاهر خواهم شد.
وی به مساله تغییرساعت بازیها دراهواز اشاره کرد وگفت : این حق تیمهای اهوازی است که درساعت مورد نظر بازی کنند ، به همین لحاظ آنها باید ازاین امتیاز خانگی وگرمی هوا استفاده کنند.
جلالی اظهارداشت : تصمیم دراین مورد با مسوولین ومردم خود اهواز است نه اینکه در تهران تصمیم بگیرند که ساعت بازی دراهواز تغییرکند .
وی گفت : تیمهای غیراهوازی تنها برای سه بازی به اهواز می آیند ،اما سه تیم اهوازی 17بار باید دراین شهر به میدان بروند ،به همین دلیل نباید این حق را از آنها گرفت .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین