|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۵
کد خبر: ۵۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
خبر دیگر اینکه ، تیم ملی والیبال ایران هم در هفته نخست با تیم های برزیل، آمریکا و آرژانتین همگروه است و در برزیل به مصاف این تیم ها می رود.
رییس فدراسیون والیبال گفت: مسئولان فدراسیون جهانی والیبال را با تلاش زیاد راضی کردیم که زمان میزبانی ایران در لیگ جهانی سال ۲۰۱۶ را تغییر دهند.

به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی درباره تصمیمات اجلاس دپارتمان لیگ جهانی گفت: برنامه سال آینده لیگ جهانی بسیار متفاوت با امسال است و کمی هم پیچیده به نظر می رسد زیرا هر هفته تیم های گروه ها تغییر می کنند.


وی افزود: یکی از تصمیمات مهم این بود که میزبانی های سطح یک تنها به هشت کشوری که امسال در این سطح از رقابت ها شرکت کرده بودند،‌ داده شود.


داورزنی با بیان اینکه بر همین اساس میزبانی ایران در لیگ جهانی سال آینده به هفته دوم مسابقات یعنی از سوم تا پنجم تیر افتاد،گفت: با توجه به اینکه این تاریخ همزمان با ایام شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) بود با مسئولان فدراسیون جهانی برای تغییر این میزبانی وارد مذاکره شدیم.


رییس فدراسیون والیبال افزود:به مسئولان جهانی تاکید کردیم این ایام همزمان با تعطیلات مذهبی در ایران است و امکان میزبانی در تهران را نداریم و به آنان را راضی کردیم که میزبانی ایران را به هفته سوم تغییر دهند.


وی گفت: بر اساس تصمیم دپارتمان لیگ جهانی میزبانی هفته دوم به ایتالیا داده شد و میزبانی هفته سوم به ایران تا از 10 تا 12 تیر 95 میزبان لیگ جهانی در تهران باشیم.


خبر دیگر اینکه ، تیم ملی والیبال ایران هم در هفته نخست با تیم های برزیل، آمریکا و آرژانتین همگروه است و در برزیل به مصاف این تیم ها می رود.


ملی پوشان کشورمان در هفته دوم با تیم های صربستان، بلغارستان و برزیل همگروه هستند که در صربستان به مصاف آنان می روند.


ایران در هفته سوم این رقابت ها میزبان است و ملی پوشان کشورمان در تهران با تیم های ایتالیا، صربستان و آرژانتین همگروه می شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین