|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
نماینده شورای مشورتی توسعه استانها در استان همدان گفت: جهان امروز سه اولویت سلامت، امنیت و آموزش را مورد توجه قرار داده است که دولت تدبیر و امید در دو بعد اول اقدامات خوب و شایسته ای را انجام داده است.
بهروز کارخانه ای روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان همدان با تاکید بر اینکه باید به سمت و سویی حرکت کرد که از انزوا در جهان خارج شد چرا که حاصل انزوا فقر و بدبختی است اضافه کرد: مردم می دانند که جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه که در جهان به عنوان یک قدرت مطرح است و توانسته قدرت های بزرگ جهان را پای میز مذاکره بکشاند و این عظمت ملت ایران است.
کارخانه ای با تاکید بر اینکه در ساختار داخلی و سیاسی باید ادب رعایت شود گفت: یکی از موضوعاتی که در جامعه امروز ضعیف شده است و دولت قصد دارد آن را احیا کند اخلاق است.
وی اضافه کرد: ادب و تواضع را باید در مسایل سیاسی رعایت کرد تا سوژه به دست دشمنان ندهیم و باید به سمت و سویی رفت تا آنچه واقعیت است بیان شود.
وی در ادامه گفت: سیاست خارجه توسعه گرا موجب گشوده شدن بازارهای بسته و نیمه بسته می شود و جذب سرمایه خارجی را به دنبال دارد.
کارخانه ای افزود: اعتقاد بر این است که سیاست خارجه توسعه گرا می خواهد فشارهای خارجی را کم کند و موجب رابطه نظام مند با جهان بین الملل و کاهش تنش ها شود.
وی با بیان اینکه اقتصاد ایران به سیاست خارجه پیوند خورده است اضافه کرد: امروز سیاست خارجه توانسته است بر اساس تعامل سازنده یک تغییر نگرش نسبت به ایران ایجاد کند لذا باید در سیاست خارجه از شعارهای عوام فریبانه پرهیز کرد، واقع بین بود و کارشناسانه نظر داد.
وی از سفر هیات دولت به استان همدان خبر داد و گفت: مردم همدان با استقبال از رییس جمهوری در سوم شهریور ماه امسال هم جهت و همسو با اهداف آینده نگرانه دولت حمایت همه جانبه خود را اعلام می کنند.
بر اساس اعلام استانداری همدان دارالمومنین همدان سوم شهریور ماه امسال میزبان کاروان تدبیر و امید است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین