|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۰
کد خبر: ۵۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
سرپرست تیم والیبال نوجوانان گفت: متاسفانه میزبانی ضعیف کشور آرژانتین باعث شد تا شب گذشته بازیکنان تیم به دلیل تغذیه نامناسب از نظر گوارشی دچار مشکل شوند.
از فدراسیون والیبال، علیرضا دریابیگی افزود: متاسفانه میزبانی آرژانتینی ها طبق استانداردهای در نظر گرفته شده نیست. حتی با این امکانات نمی توان مسابقاتی در سطح قاره آسیا نیز برگزار کرد.
وی تصریح کرد: تمامی مواردی که یک تیم برای ادامه حضور موفق در مسابقات را باید داشته باشد ما اینجا نداریم به طور مثال از نظر سالن تمرین٬ وضعیت تغذیه و رسیدگی به تیم ها غیر استاندارد است. حتی سالن غذاخوری دور تر از محل اسکان بازیکنان است.
سرپرست تیم والیبال نوجوانان در ادامه گفت: اشکالات زیادی که در جریان مسابقات در میزبانی آرژانتینی ها وجود داشت کیفیت تمامی تیم ها را زیر سوال برده است البته این مسائل با توجه به تجربیاتی که تیم ایران از حضور در مسابقات مختلف کسب کرده کمتر بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد.
دریابیگی افزود: شب گذشته بازیکنان به دلیل تغذیه نامناسب دچار مشکل گوارش شده بودند و همین موضوع باعث شد تا به همراه رضا نصیری و غلامرضا نوروزی پزشکان تیم تا صبح مشغول مداوای بازیکنان باشیم. امیدوارم این مساله روی کیفیت کار تیم در بازی امروز مقابل چین تایپه تاثیر منفی نداشته باشد.
تیم والیبال نوجوانان ایران عصر امروز در سومین مسابقه خود در قهرمانی جهان به مصاف چین تایپه می رود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین