|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
نیمه نخست دیدار تماشایی و پرگل سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران با تساوی 2 بر 2 همراه شد.
این دیدار حساس از ساعت 19 و 25 امروز (پنجشنبه) با قضاوت حسین زرگر در ورزشگاه مملو از تماشاگر فولاد شهر اصفهان آغاز شد.
این دو تیم با شرایط متفاوتی پای به میدان گذاشتند، چراکه سپاهان با کسب 2 پیروزی در دیدارهای آغازین خود با 6 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و پرسپولیس تنها با یک امتیاز در جایگاه نازل دوازدهم ایستاده است.
مطابق انتظار سپاهان با سرمربیگری حسین فرکی بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه دوم اولین فرصت مناسب را به دست آورد که در آن ارسال زیبای احسان حاج صفی در محوطه جریمه پرسپولیس به مهدی شریفی رسید، اما این مهاجم جوان نتوانست دروازه سرخپوشان را باز کند.
در دقیقه هشتم، پاس بلند محمدرضا خلعتبری به احسان حاج صفی رسید که این بازیکن با شوتی سنگین تور دروازه پرسپولیس را به لرزه درآورد و میزبان را یک بر صفر پیش انداخت.
در دقیقه سیزدهم، مهدی طارمی با حرکتی پابه توپ خط دفاعی سپاهان را بهم ریخت و با ضربه ای فنی گل تساوی را به ارمغان آورد.
در دقیقه 32، علی علیپور با حرکتی تماشایی دو مدافع و همچنین دروازه بان سپاهان را از پیش روی برداشت و توپ را به امید عالیشاه رساند تا او دروازه خالی میزبان را برای بار دوم باز کند.
در دقیقه 34، ارسال تماشایی وریا غفوری به علی کریمی رسید که ضربه سر خطرناک این بازیکن با واکنش تماشایی ایمان صادقی دفع شد.
در دقیقه 39 حرکت تیمی بازیکنان سپاهان سبب شد تا رسول نویدکیا توپ را به داخل محوطه جریمه حریف ارسال کند و مایکل اومانا مدافع پرسپولیس به اشتباه دروازه تیم خود را گشود تا کار به تساوی 2 بر 2 بکشد.
در دقیقه 45 همکاری بازیکنان پرسپولیس، امید عالیشاه را در موقعیت گلزنی قرار دارد اما تعلل این مهاجم باعث شد تا شهاب گردان مانع از باز شدن دوباره دروازه سپاهان شود.
در نهایت نیمه نخست این دیدار جذاب با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
ترکیب نیمه نخست سپاهان:
شهاب گردان، هادی عقیلی، عبداله کرمی، حبیب گردانی، محمدرضا خلعتبری، احسان حاج صفی، مهدی شریفی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، میلاد سرلک و علی کریمی.
ترکیب نیمه نخست پرسپولیس:
ایمان صادقی، لوکا ماریچ، مایکل اومانیا، رامین رضاییان، وحید حیدریه، مهرداد کفشگری، کمال کامیابی نیا، علی علیپور، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و مهدی طارمی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین