|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۵۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
سناتور جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه هشدار داد اگر آمریکا به گسترش دامنه فعالیت گروه تروریستی داعش پایان ندهد، امنیت آمریکا خیلی زود با خطر بزرگی مواجه خواهد شد.
به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه فاکس نیوز، سناتور «تام کاتن» گفت: باراک اوباما به عنوان رییس قوای مسلح کشور مسؤولیت دارد که از ملت و تمامیت ارضی آمریکا دفاع و محافظت کند؛ کاخ سفید تاکنون تلاش های زیادی کرده است تا از مسیر دیپلماتیک، موضوع داعش را حل و فصل کند اما بی فایده بوده و اکنون زمان آن فرا رسیده تا اوباما تصمیمی سخت در این باره بگیرد.
وی افزود: زمانی که رؤسا و فرماندهان نهادهای امنیتی و اطلاعاتی درباره تهدید روزافزون داعش هشدار می دهند، مسؤولیت رییس جمهوری آمریکا بسیار سنگین می شود؛ چراکه نخستین مسؤولیت وی، دفاع از مردم آمریکاست.
این سناتور جمهوری خواه هشدار داد: اگر اوباما تصمیمی جسورانه درباره داعش نگیرد و به آنها حمله نکند، آنگاه این داعش است که این کار را با ما خواهد کرد.
وی با بیان این مطلب که تهدید داعش به مرزهای سوریه و عراق ختم نخواهد شد، گفت: موضوع داعش و افزایش قدرت این گروه، به طور مستقیم با امنیت آمریکا مربوط می شود و اگر کاخ سفید چاره ای در این باره نیندیشد، ما با کابوسی سخت روبرو خواهیم شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین