کد خبر: ۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ برای شناسایی پسر جوانی که از سال گذشته منزلش را ترک کرده و برنگشته از مردم کمک خواست.
فردی در 23 شهریورماه پارسال با مراجعه به کلانتری 166 لشگرک اعلام کرد: پسرش به نام میلاد16ساله از خانه خارج شده و دیگر به منزل بازنگشته است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدانی" و به دستور قاضی شعبه 101 دادگاه عمومی بخش لواسانات، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

پدر فقدانی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: پسرم که 16 سال بیشتر ندارد، ساعت 20:30 شب 22 شهریورماه پارسال از خانه خارج شده و تاکنون مراجعه‌ای به منزل نداشته و هیچکدام از دوستان فقدانی نیز اطلاعی از وی ندارند.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه یکم با شناسایی دوستان فقدانی به تحقیق از آنها پرداخته و اطلاع پیدا کردند که فقدانی چندین بار و در صحبت‌های دوستانه به یکی از دوستانش عنوان داشته که خسته شده و قصد دارد تا از ایران خارج شود.

با توجه به اطلاعات بدست آمده از دوستان فقدانی، کارآگاهان مجدد به تحقیق از خانواده فقدانی پرداخته و پدر فقدانی ضمن بی‌اطلاعی از تلاش فرزندش برای خروج از ایران، به کارآگاهان عنوان داشت: پیش از اعلام شکایت به کلانتری درباره فقدان پسرم، فردی با من تماس گرفت و عنوان داشت که میلاد نیاز به پول دارد و به این بهانه از من درخواست کرد تا برای تحویل دادن پول به منطقه‌ای در لواسان مراجعه کنم اما زمانی که خبری از این شخص نشد، تصمیم گرفتم تا فقدان میلاد را به کلانتری اطلاع دهم.

با توجه به اطلاعات بدست آمده در مسیر تحقیقات و احتمال وقوع جنایت، پرونده برای انجام تحقیقات به اداره یازدهم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ ارجاع شد.

با آغاز تحقیقات در اداره یازدهم و با اعلام علامت مشخصه فقدانی که بنا بر اظهارات پدر و مادرش خالکوبی حرف انگلیسی M روی بازوی دست راستش وجود داشت، کارآگاهان به بررسی سوابق اجساد ناشناس پرداخته اما موفق به شناسایی جسدی با این مشخصات نشدند؛ همزمان، با توجه به احتمال اقدام فقدانی برای خروج غیرقانونی از کشور، کارآگاهان اقدام به شناسایی یکی از اتباع کشور افغانستان به نام رحیم کردند که در تحقیقات مشخص شد چندی پیش به صورت غیرقانونی وارد ایران شده و همزمان با فقدان میلاد، او نیز ناپدید شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در اداره یازدهم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ، دستور انتشار تصویر فقدانی از قاضی صادر شد.

وی از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعاتی درباره سرنوشت دارند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055511 در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین