|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
فرماندار کنگان گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات نظام و آشنا کردن مردم با تلاش های گسترده ای است که برای عمران و آبادانی کشور انجام می شود.
عباس جمشیدی دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت عنوان کرد: هیچ کس حق ندارد خدمات نظام را به نفع خود مصادره کند.
رییس ستاد هفته دولت شهرستان کنگان با تاکید بر ضرورت بیان خدمات انجام گرفته اظهار داشت: خدمات دولت که در واقع خدمات نظام دینی است باید بصورت شفاف برای مردم بازگو شود.
وی در بخش دیگر به خدمات دولت تدبیر و امید اشاره و گفت: به رغم تحریم ها و مشکلات متعدد دولت توفیقات زیادی داشته که کنترل تورم ، شکوفایی اقتصاد و حرکت کشور به سمت توسعه از جمله این موفقیت هاست.
جمشیدی راستگویی و رعایت صداقت در گفتگو با مردم را ویژگی دولت یازدهم برشمرد و با اشاره به خدمات دولت های گذشته نظام گفت: انکار خدمات دولت های گذشته ، انکار خدمات نظام است و بخشی از کارهای دولت تدبیر و امید استمرار اقدامات دولت های گذشته است.
فرماندار کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر شهدای برخاسته از متن و بطن مردم اند و تعهد و تخصص و خدمتگزاری بی منت به مردم از ویژگی های بارز این دو دولتمرد ماندگار بود.
وی در بخش دیگر به خدمات دولت یازدهم در شهرستان کنگان اشاره و گفت: چندین پروژه مهم در هفته دولت به بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.
جمشیدی در پایان با تجلیل از مقام شامخ شهیدان ، خواستار نامگذاری پروژه ها به نام شهدای شهرستان شد.
در پایان 9 کمیته مختلف جهت برگزاری مراسم هفته دولت در شهرستان کنگان تشکیل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین