|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
کد خبر: ۵۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
رحمت خداوند بر دو برادر شهیدش؛ آقای اسحاق جهانگیری معاون اول دکتر روحانی گویی امروز کوله‌باری سنگین از وفای به عهد آنان بر دوش دارد. او به خاطر بیان پاره‌ای از رازهای مگو و نه به اتهام دروغگویی، متهم است و شاکی دارد.
معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در صفحه اینستاگرام خود متنی را در حمایت از اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور منتشر کرده است. بهانه این حمایت هم شکایت محمود احمدی‌نژاد از معاون اول حسن روحانی است.

معصومه ابتکار با انتشار عکس زیر، نوشته است:

«رحمت خداوند بر دو برادر شهیدش؛ آقای اسحاق جهانگیری معاون اول دکتر روحانی گویی امروز کوله‌باری سنگین از وفای به عهد آنان بر دوش دارد. او به خاطر بیان پاره‌ای از رازهای مگو و نه به اتهام دروغگویی، متهم است و شاکی دارد. او به واسطه پیگیری مجدانه‌اش در مقام رئیس شورای عالی مقابله با مفاسد اقتصادی و مبارزه با اتلاف بیت‌المال از جمله زمین‌خواری و از بین بردن محیط زیست، هدف تخریب و اتهام قرار گرفته است.

بی‌تردید در مسیر استقرار نظام کارآمد، احقاق حقوق مردم و شکستن پیکره فساد، رنج‌های فراوان وجود دارد و البته با توکل به خداوند و صبر بر این فشارها و دشواری‌ها آفتاب حقیقت سر می‌زند ... واستعینوا بالصبر و الصلاه ... و این نیز بگذرد ...»

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
عمران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
بزرگی گفته است:سخن تو ترجمان فکر توست ،رفتار وکردارتو ترجمان اصل وریشه توست ،بدان که جه میگویی وبدان که چه میکنی مردم ایران دراین برهه از زمان رفتارهای درست ونادرست مدیران بدقت زیر نظر دارندکسی که در طی 8سال منابع مادی ومعنوی کشور رابانحراف کشانده اگرعاقل باشد باید سکوت اختیار کند ،حالا که بعناوین مختلف درپی سنگ اندازی در مسیر حرکت جامعه است ،توانش را خواهدپرداخت.
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
2
درود بر شما.

* ملّت فهیم و ظلم-ستیز ایران

به افتضاحاتِ! واقعه در دولت قانون-گریز قبلی
اشرافِ کامل دارند

و با آگاهی کافی و وقوف وافر

قاطعانه

سخنانِ
معاون اوّل محترم و مقتدرِ دولتِ تدبیروامّید را

در خصوص
تخلّفات و اتّهاماتِ عناصر اصلی و متبوعِ دولتِ قانون-گریز قبلی،

تصدیق و تأیید می نمایند

و شدیداً

بر مجازاتِ متخلّفین
در هر پُست و مقام و جایگاهی
ابرام و اصرار دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین