|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
رییس جمهوری با تاکید بر این که 'ملت ایران به دنبال اعتدال، برادری، ثبات، امنیت و صلح است ' گفت: روی میز ایران اسلامی، تجاوز، تصرف سرزمین و دخالت در امور داخلی دیگران نیست، روی میز ما منطق ، اخلاق دفاع قاطع در برابر تجاوزگر است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری استان کردستان با اشاره به این که ' این مذاکرات و نتایج آن می تواند الگوی جهانی شود' اظهار کرد: امروز کشورهای منطقه، ایران را به عنوان دلسوز منطقه می شناسند.

رییس جمهوری در ادامه سلاح اصلی در برابر توطئه ها را تقویت وحدت و فضای دوستی دانست و تصریح کرد: دسته بندی ها نباید ما را از زیر چادر وحدت خارج کند همه اقوام و مذاهب، گل های رنگارنگ و زیبای سرزمین عزیز ایران هستند.

دکتر روحانی اظهار کرد: برای تقویت بیش از پیش وحدت در جامعه، باید تنوع و اختلاف نظر را به رسمیت بشناسیم و آستانه تحمل را تا پذیرش یکدیگر بالا ببریم.

رییس جمهوری افزود: باید اهداف اصلی را که توسعه و سربلندی کشور، معنویت، آبادانی و رفاه مردم و ایجاد اخلاق اسلامی و محمدی(ص) است، حفظ کنیم و پاس بداریم.

رییس جمهوری در جمع خبرنگاران گفت : 800 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه دراین سفر به استان کردستان اختصاص یافت.

دکتر حسن روحانی دقایقی پیش در پایان سفر به استان کردستان و درنشست خبری با اصحاب رسانه افزود : این مقدار اعتبار در بخش های مختلف از جمله راه، راه آهن، آب، کشاورزی و صنعت هزینه خواهد شد.

رییس جمهوری افزود: این میزان اعتبار امسال و سال آینده در استان کردستان هزینه خواهد شد.

دکتر روحانی ظهار امیدواری کرد این میزان اعتبار باعث خوشنودی مردم استان کردستان شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین