|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد رییس جمهوری گفت: با آغاز به کار سامانه سامد به مناسبت سفر رییس جمهوری به استان کردستان تا کنون به 27 هزار تماس مردمی پاسخ داده شده است،مشکلات، شکایات و پیشنهادات مردم توسط کارشناسان این مرکز ثبت شده و به هر تماس گیرنده یک کد رهگیری ارایه می شود
اسماعیل سماوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح اقدامات این مرکز اظهار کرد:این سامانه در جهت کرامت مردم و رسیدگی به مشکلات و درخواست های آنان در سفرهای استانی راه اندازی شده است.

وی افزود: سامانه از روز شنبه، یک روز قبل از سفر رییس جمهوری به کردستان افتتاح شده و تا ساعت 12 فردا شب یعنی یک روز پس از سفر رییس جمهوری و در چهار شیفت کاری فعال است.

سماوی با بیان اینکه در طول شبانه روز یک هزار نفر پاسخگوی مشکلات و درخواست های مردمی است، اعلام کرد: 250 اپراتور در هر شیفت کاری به صورت مستمر به درخواست های مردم پاسخ می دهند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مشکلات، شکایات و پیشنهادات مردم توسط کارشناسان این مرکز ثبت شده و به هر تماس گیرنده یک کد رهگیری ارایه می شود که از طریق آن می توانند پاسخ رییس جمهوری را پیگیری و دریافت کنند.

سماوی در پاسخ به مدت زمان پاسخگویی به مطالبات مردم اظهار کرد: مشکلات متفاوت بوده و تماس ها پس از ثبت در سامانه، به صورت موضوعی تفکیک شده و بسته به نوع درخواست و مشکل، مدت پاسخگویی بین 10 روز تا یک ماه طول متغیر می باشد.

وی با بیان اینکه سامانه 111 همیشه پاسخگوی مردم هست، اضافه کرد: بعد از پایان سفر ها نیز مردم می توانند مشکلات خود را با سامانه در میان گذاشته و چنانچه موفق به تماس با این سامانه نشوند، شماره تلفن 6133 آماده دریافت مشکلات مردمی است.

سماوی عمده مشکل و درخواست مردم از رییس جمهوری در تماس با سامانه 111 را مشکلات معیشتی و اشتغال دانست و گفت: خوشبختانه با اجرای طرح تحول سلامت یکی از مسایلی که بیشتر مطرح می شد، مرتفع شده است.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید امروز یکشنبه مهمان مردم استان کردستان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین