|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۱
کد خبر: ۵۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با صدور بيانيه‌اي نسبت به تكذيب سخنان آيت‌ا... هاشمي درباره مهدي هاشمي واكنش نشان داد.
بار ديگر نداي مظلوميت آيت‌ا... هاشمي به گوش رسيد؛ بار ديگر اختلاف‌اندازان ميان بزرگان و دلسوزان كشور اسب خود را زين كرده بودند تا ميان بزرگان شكاف ايجاد كنند و از اين شكاف كه نمي‌دانستند براي خود تبديل به چاهي عميق خواهد شد بهره‌برداري كنند اما شكاف‌اندازان غافل بودند كه ادعاها و نوشتارهاي خام آنها تنها براي خود قابل پذيرش است و كمتر منصف و آگاهي است كه در دوستي و نزديكي آيت‌ا... هاشمي با مقام معظم رهبري ترديد داشته باشد. پرونده مهدي هاشمي و حكمي كه براي او صادر شده است از مدت‌ها پيش به محل تاخت و تاز دلواپسان قانون‌گرايي خانواده آيت‌ا... هاشمي تبديل شده است و آنها از هر فرصتي استفاده مي‌كنند تا با شايعه‌سازي و تحريف درباره فرزند رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به اهداف خود كه همان جبران شكست آنهاست بپردازند اما اين شكست‌ها هر بار سرخوردگي در مقابل نقشه‌هاي بچگانه‌شان را پررنگ‌تر آشکار می‌کند. آنها به‌خوبي مي‌دانند آيت‌ا... هاشمي به مثابه درخت تنومندي است كه وزش بادهاي مخالف تنها لبخندي بر لب او و دعايي در دلش براي اصلاح تندروها مي‌آورد.
 
آيت‌ا... هاشمي بارها ثابت كرده است كه خود و فرزندانش در برابر قانون سر تعظيم فرود مي‌آورند؛ اثبات اين ادعا هم به زندان رفتن فائزه هاشمي بر اساس حكم دادگاه بود و اكنون كه حكمي براي مهدي صادر شده است باز هم آيت‌ا... قلبي مطمئن دارد؛ مطمئن همانند روزي كه در گوش مهدي كه براي نخستين حضورش در دادگاه پس از بازگشت از خارج كشور آماده مي‌شد دعاي سفر خواند. بار ديگر اما برخي نمي‌خواهند آرامش آيت‌ا... و خانواده او و مهم‌تر از همه تمكين آنها به قانون را درك و بدان اعتراف كنند چون خوب مي‌دانند زنجيره حيات آنها به تخريب چهره‌هاي دلسوز كشور از جمله آيت‌ا... هاشمي وابسته است. برخي اوقات ميزان تخريب و تحريف آنها چنان زياد است كه دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ترجيح مي‌دهد با انتشار واقعيت دست بدخواهان را رو كند كه يك نمونه آن در ادامه مي‌آيد.

 ‌نماد ناکامی دلواپسان دروغين

دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با صدور بيانيه‌اي نسبت به تكذيب سخنان آيت‌ا... هاشمي درباره مهدي هاشمي واكنش نشان داد. متن اين بيانيه به شرح زير است: «در جريان ديدار جمعي از اصحاب رسانه و هنر با آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني مورخ 23/04/94 ايشان در پاسخ به سوال يكي از حاضرين در جلسه درباره پرونده قضايي مهدي هاشمي، به نقل خاطره‌اي از ملاقات خود با مهدي در زندان اوين پرداخت و گفت: پس از اينكه مهدي با ناتمام گذاردن دكتري خود در آكسفورد، وارد كشور شد و سه ماه توسط زبده‌ترين نيروهاي وزارت اطلاعات تحت بازجويي بود، روزي به من خبر دادند كه مهدي مي‌خواهد شما را ببيند، من هم گفتم كه بيايد اما گفتند ايشان نمي‌تواند و اگر مي‌خواهيد شما بايد به ملاقات ايشان برويد. رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تشريح ملاقات مهدي در زندان و اينكه با اصرار ايشان به خاطر پرهيز از شنود، زير باران در محوطه پاركينگ قدم مي‌زديم، گفت: مهدي به من گفت كه اينان مي‌گويند دو راه داري، يا در چند خط از رهبري تقاضاي عفو كن يا بايد اين پرونده طولاني و چند هزار صفحه‌اي را ادامه دهي. ايشان افزود: خود مهدي به من گفت با وجود اينكه خود چنين ميلي ندارم چون مي‌دانم جرمي مرتكب نشده‌ام، اما اگر شما و مقام معظم رهبري بخواهيد اين كار را مي‌كنم كه من به ايشان گفتم بگذاريد با آقا مشورت كنم. آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني با تشريح ملاقات خويش با مقام معظم رهبری در اين خصوص گفت: به ايشان عرض كردم كه راضي به اين نيستم كه ايشان تقاضاي عفو كند و شما بپذيريد، چون در نگاه جامعه انعكاس خوبي نخواهد داشت هم مي‌گويند رهبر چرا به تقاضاهاي عفو زندانيان ديگر توجه نمي‌كنند و هم مي‌گويند هاشمي در پرونده پسرشان اعمال نفوذ كرد. رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاكيد بر اينكه حضرت آيت‌ا... خامنه‌اي استدلال حرف‌هاي من را پذيرفتند، گفت: بعد از آن بود كه به مهدي خبر داديم هر طور كه خودت مي‌داني، عمل كن و ايشان هم بر اين نكته تاكيد مي‌كرد كه چون مي‌دانم گناهي نكرده‌ام، بگذاريد همه بفهمند و اگر هم گناهي كرده‌ام، بگذاريد در همين دنيا محاكمه شوم و به مجازات برسم كه سخت از مجازات آخرت مي‌ترسم. آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني در ادامه افزود: بگذاريد به همين مقدار بسنده كنم و بيشتر نگويم تا پرونده قضايي ايشان سير خودش را بگذراند، البته خود مهدي و وكلاي وي حرف‌هايی دارند كه به موقع خواهند گفت. پس از انتشار اين مطالب، برخي رسانه‌هاي وابسته به نهادهاي خاص به دليل سنگيني اين مطالب براي آنان، طبق روال معمول اين رسانه‌ها، با خبرسازي و القائات خبري و قلب وقايع و اخبار، آن هم به نقل از منابع مطلع مجهول الهويه! درصدد خنثي كردن آثار آن و خدشه وارد كردن به اين مطالب و تكذيب آن برآمدند كه بايد مجدداً و با تاكيد اعلام كنيم كه اولا اظهارات آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني كاملا روشن و مستند به حضور افراد و شاهدان عيني است، ثانيا ملاقات ايشان با رهبري معظم انقلاب و گفت‌وگوهاي انجام شده در اين ملاقات، موضوع ساده‌اي نيست كه اين خبرگزاري‌ها با اخبار خود ساخته و آن هم به نقل از افراد مجهول الهويه! بخواهند آن راتكذيب كنند. لذا ضمن تاكيد و تصريح مجدد بر صحت اظهارات آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني، خبرسازي اين خبرگزاري‌ها با عنوان « پاسخ يك منبع آگاه! به خاطره هاشمي» را از اساس كذب محض دانسته و آن را دروغي آشكار و صرفاً خبرسازي و القا سوء براي انحراف افكار عمومي اعلام مي‌كنيم. »

منبع: آرمان

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۴
ریزبین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
1
1
خدا رحم کنه که ایشان آقازاده به دنیا امد و در خانواده انقلابی و مذهبی بزرگ شده وگرنه معلوم نبودشاید سر از پادگان اشرف د رمیاورد با این پرونده قطوری که از خودش بجا گذاشته است.
ریزبین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
1
1
ایشان باید هم اینگونه بگویند .
هیچ ماست بندی نمیگوید که ماست من ترش است!!!!
ذبيح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
1
0
عجب!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
خدا پرونده سازان را عاقبت به خیر کند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین