|
|
امروز: پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۵۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز ایران روز پنجشنبه با قبول شکست برابر قهرمان آسیا از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بیست و یکمین دوره رقابت های قاره کهن در مالزی باز ماند.
تیم نوجوانان تنیس روی میز که روز گذشته با شکست تیم تایلند برای نخستین بار در جمع 8 تیم برتر قاره آسیا قرار گرفت امروز در مرحله یک چهارم پایانی مقابل کره جنوبی قهرمان دوره قبل تن به شکست سه بر صفر داد و نتوانست در جمع چهار تیم پایانی رقابت ها قهرمانی آسیا قرار گیرد.

تیم نوجوانان پسر ایران در ادامه این رقابت ها عصر پنجشنبه برای کسب رده پنجم تا هشتم به مصاف تیم قدرتمند هنگ کنگ رفت و این تیم را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

تیم ملی ایران روز جمعه برای کسب مقام پنجم و ششم رو درروی تیم کره شمالی قرار می گیرد.

تیم نوجوانان دختر ایران نیز در دیدارهای امروز، بازی را با نتیجه سه بر یک به مالزی واگذار کرد و باید برای کسب مقام 11 به بعد به میدان بروند.

تیم جوانان پسر ایران نیز در ادامه این رقابت های آسیایی که برای رده های 11 تا 14 بازی می کند امروز سه بر صفر تیم قطر را شکست داد.

تیم تنیس روی میز جوانان دختر ایران نیز سه برصفر تیم سوریه را شکست داد.

بیست و یکمین دوره رقابت های تنیس روی میز آسیا روز گذشته در ورزشگاه 'بوکیت جلیل' شهر کوالالامپور پایتخت مالزی گشایش یافت.

تیم های ایران، چین، چین تایپه، قزاقستان، هنگ کنگ، هند، ژاپن، کره شمالی، کره جنوبی، مالزی، قطر، عربستان سعودی، سنگاپور، سریلانکا، سوریه، تایلند و ازبکستان 17 تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین