|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۵۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
سناتور جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه در گفت و گو با پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، هشدار داد که اگر آمریکا هر چه زودتر چاره ای برای داعش نیاندیشد، تهدید آنها به سوریه و عراق ختم نخواهد شد.
لیندزی گراهام گفت: باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا به عنوان رییس قوای مسلح کشور تمام مسیرهای سیاسی را امتحان کرد، اما زمانی که همه راه های دیپلماتیک به بن بست ختم می شود، آن موقع است که وی باید تصمیمی جسورانه بگیرد.

زمانی که رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، پلیس فدرال آمریکا (اف .بی .آی) و وزیر امنیت داخلی کشور و حتی تمامی اعضای کنگره هشدار می دهند که ممکن است به بدترین وضعیت از طرف این تهدید که در سوریه و عراق وجود دارد، به ما حمله شود، آن موقع است که مسوولیت رییس جمهوری آمریکا بسیار سنگین می شود و نخستین مسوولیت آن دفاع از ملت آمریکا است.

این سناتور جمهوری خواه هشدار داد: اجازه بدهید بسیار روشن و صریح بگویم. اگر اوباما به داعش حمله نکند، آنگاه این داعش است که این کار را با ما خواهد کرد و آنها به اینجا خواهند آمد.

به عقیده گراهام، اگر رییس جمهور اوباما هر چه سریعتر چاره ای برای داعش نیندیشد، خیلی سریع تر از آنکه فکر کنیم آنها به اینجا می آیند و بازهم می گویم که تهدید داعش تنها به سوریه و عراق ختم نمی شود.

وی تصریح کرد: موضوع داعش و افزایش قدرت روز افزون این گروه تروریستی، موضوعی است که به طور مستقیم به آمریکا و امنیت این کشور مربوط می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین