|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۵۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کارشناس والیبال گفت: لیگ جهانی سال 2015 از نظر فنی و سطح رقابت ها به مراتب بهتر از سال های گذشته برگزار شد.
از فدراسیون والیبال، مسعود آرمات افزود: در لیگ جهانی سال 2015 مسابقات بسیار نزدیک به هم برگزار شد و در سطح یک این رقابت ها نیز شاهد بهترین مسابقات بودیم.

وی با اشاره به عملکرد تیم روسیه در سطح یک لیگ جهانی گفت: غیر از روسیه که تیم همیشگی نبود، سایر تیم ها با قدرت کامل ظاهر شدند و به نظر من آمریکا بهترین تیم سطح یک بود که باید در دیدار نهایی نیز حضور می یافت که اینگونه نشد.

این کارشناس والیبال که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز دارد و 10 سال هدایت تیم نوین کشاورز را بر عهده داشت، در باره حضور تیم فرانسه در دیدار نهایی لیگ جهانی گفت: فرانسه یکی از بهترین تیم های امسال بود که هماهنگی تیمی در تمامی بازیکنان و کادر فنی این تیم کاملا مشهود بود.

وی تصریح کرد: اشتباهات فردی تیم ملی والیبال فرانسه بسیار پایین بود هر چند سرمربی آن نمی توانست استرس خود را مهار کند و در برخی مواقع آن را به بازیکنان انتقال می داد.

آرمات با بیان اینکه فرانسه در دیدار نیمه نهایی نیز در امتیازهای پایانی ست پنجم موفق به کسب برتری برابر لهستان شد، گفت: فرانسه به معنی واقعی یک تیم بود که می تواند عملکردش الگویی برای والیبال دیگر کشورهای جهان باشد. از قبل نیز این انتظار وجود داشت که فرانسه یک پای دیدار نهایی باشد اما کمتر کسی به حضور صربستان در مقابل فرانسه فکر می کرد.

وی در باره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی امسال گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم ایران تلاش خود را کردند. تیم ایران توانایی این داشت که به مرحله بعدی صعود کند، اما نشد و باید در محیطی فنی دلایل آن را بررسی کرد. البته بازیکنان ایران تمام تلاش خود را کردند و هیچ کم کاری نداشتند.

کارشناس والیبال تاکید کرد: به رغم اینکه سطح توقع از والیبال ایران افزایش یافته است، اما باز هم نمره قبولی به تیم ایران باید داد که حضورش را در سطح یک لیگ جهانی تداوم بخشید. واقعا نمی توان منکر زحمات بازیکنان و کادر فنی این تیم شد.

دیدار نهایی لیگ جهانی والیبال سال 2015 امشب در برزیل پیگیری خواهد شد و دو تیم فرانسه و صربستان که تا کنون مدال طلای این رقابت ها را کسب نکرده اند، برای قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

صربستان و فرانسه به ترتیب چهار و یک مدال مدال نقره لیگ جهانی والیبال را در پرونده کاری خود دارند.

قبل از دیدار نهایی نیز تیم های آمریکا و لهستان برای کسب مدال برنز به مصاف هم خواهند رفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین