|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۵۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳
با اعلام برنامه جامع اقدام مشترک امیدواری ها به خارج شدن لیست شرکت های ایرانی از تحریم های بین المللی افزایش یافت.
شرکت تایدواتر خاورمیانه به عنوان بزرگترین پورت اپراتور بنادر ایران که از سال 91 تحت تحریم های ظالمانه دولت آمریکا قرار داشت امروز سه شنبه و با انتشار متن کامل توافقنامه ایران و کشورهای 1+5 از لیست تحریم های آمریکا خارج شد.

 با اعلام برنامه جامع اقدام مشترک امیدواری ها به خارج شدن لیست شرکت های ایرانی از تحریم های بین المللی افزایش یافت.

براساس این گزارش، دقایقی قبل با انتشار متن کامل توافقنامه و لیستی بلند بالا از اشخاص حقیقی و حقوقی که طی سال های اخیر توسط آمریکا و اتحادیه اروپا به موجب مسائل هسته ای و تسلیحاتی تحریم شده بودند، مشخص شد شرکت تایدواتر خاورمیانه همراه با تعداد زیادی از شرکت های کشتیرانی ایرانی از لیست تحریم ها خارج شدند.

براین اساس از امروز تحریم های مختلف اعمال شده علیه شرکت تایدواتر خاورمیانه به صورت رسمی لغو شده و این شرکت مذاکرات جدی خود را با طرف های خارجی علنا آغاز خواهد کرد.

براساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، همچنین این شرکت از هم اکنون آمادگی خود را برای حضور جدی و مقتدر در تمام مزایده ها و مناقصه های بنادر ایران اعلام کرده است.

تایدواتر از این پس آمادگی دارد با تمام توان و ظرفیت خود نسبت به تامین مالی پروژه های مختلف بندری همراه با دیگر شرکت های توانمند دریایی و بندری ایران مشارکت داشته باشد.

شرکت تایدواتر خاورمیانه دارای سابقه 38 سال فعالیت در زمینه های نصب و تعمیر لوله های زیر دریایی، ساخت اسکله و حوضچه های تعمیراتی و نیز حمل ونقل دریایی است و علاوه بر فعالان عرصه داخلی از شهرت بین المللی برخوردار است.

اجرای هرگونه خدمات کشتیرانی از جمله نمایندگی خطوط کشتیرانی، انجام عملیات هیدروگرافی ولایروبی، انجام عملیات راهنمایی کشتی ها و امور یدک کشی، اجرای پروژه های عمرانی ساخت سازه های دریایی، انجام امور سوخت و آبرسانی و تدارکاتی به کشتی ها در کلیه بنادر و آبهای کشور ونیز حمل سوخت و آب برای جزایر، انجام خدمات بندری از جمله تخلیه و بارگیری عملیات کانتینری بارشماری باربندی و ترخیص کالا در کلیه بنادر ومبادی ومرزهای گمرکی از جمله زمینه های فعالیت تایدواتر است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین