|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۵۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه با اشاره به وقوع آتش سوزی گسترده 48 ساعت گذشته در جنگل ها و مراتع دالاهو گفت: این آتش سوزی شب گذشته با حضور 23 امدادگر و نجاتگر جمعیت در کنار نیروهای مردمی و سایر دستگاه های خدمت رسان مهار شد.
به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمانشاه عادل شفیعی روز سه شنبه اظهار کرد: پس از اطلاع رسانی فرمانداری دالاهو مبنی برآتش سوزی دشت بیونیج این شهرستان، پنج تیم عملیاتی با در اختیار داشتن تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: 23 امدادگر و نجاتگر با همکاری دیگر دستگاه های مربوطه از جمله آتش نشانی، شهرداری و... شروع به انجام عملیات اطفاء حریق کرده و آتش شعله ور شده در جان طبیعت دالاهو را مهار کردند.

شفیعی همچنین با اعلام اینکه در 48 ساعت گذشته سه حادثه جاده ای نیز در سطح استان رخ داده افزود: دو حادثه آن مربوط به شهرستان جوانرود و یک حادثه نیز مربوط به شهرستان صحنه بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: سه تیم عملیاتی متشکل از 9 امدادگر و نجاتگر با همراه داشتن تجهیزات لازم برای نجات جان حادثه دیدگان در محل حوادث حاضر شدند.

وی در پایان گفت: امدادگران هلال احمر بلافاصه پس از حضور در محل حوادث، عملیات رها سازی را انجام دادند که طی آن هشت نفر از سرنشینان نجات یافته و امدادگران و نجاتگران با استفاده از تجهیزات امداد و کمک های اولیه پنج نفر از مصدومین را به صورت سرپایی مداوا و سه نفر دیگر را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین