کد خبر: ۵۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران به مسئولان این باشگاه اعلام کرد که صدور رضایت نامه برای امیرحسین صادقی مدافع و غلامرضا عنایتی مهاجم فصل گذشته این تیم بلامانع است.
بهرام امیری مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران درباره تعیین تکلیف صادقی و عنایتی دو بازیکن فصل گذشته این تیم اظهارکرد: این دو بازیکن مورد نظر مظلومی نیستند و وی تصمیم گیری را بر عهده خودشان گذاشته و قرار بود تا امروز تصمیم خود را اعلام کنند.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال تهران گفت: آقای مظلومی امروز به من گفت که صدور رضایت نامه برای این دو بازیکن بلامانع است.



** تعیین تکلیف فروزان و طالب لو تا آخر هفته

امیری همچنین درباره تعیین تکلیف محسن فروزان و وحید طالب لو دروازه بانان فصل گذشته استقلال نیز گفت: با توجه به جذب مهدی رحمتی، یکی از این دو بازیکن باید از تیم جدا شوند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران اضافه کرد: مظلومی در ابتدا تصمیم گیری را بر عهده خود این بازیکنان داشت تا اگر هر کدام پیشنهاد خوبی از سایر باشگاه ها داشتند، بتوانند بروند اما آنها گفتند مشکلی نداریم و می مانیم. بر این اساس تا آخر هفته سعی می کنیم تکلیف را مشخص کرده و قطعا یکی از این دو بازیکن از استقلال جدا می شوند.

وی همچنین درباره اظهارات اخیر میلاد شیخ فخرالدینی مبنی بر این جدایی اش از استقلال قطعی است، افزود: فخرالدینی با استقلال قرارداد دارد و نمی تواند جدا شود. فخرالدینی هنوز چیزی به ما اعلام نکرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین