|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۵۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره جذب بازیکن از پرسپولیس گفت: از رقیب سنتی مان بازیکنی مد نظرمان نیست؛ البته مدیر برنامه های چند بازیکن این تیم پیشنهاداتی دادند ولی فعلا کسی را مد نظر نداریم.
پرویز مظلومی عصر امروز (چهارشنبه) با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات اظهار کرد: در مقطع فعلی تمام فکر و ذکرمان بستن تیمی قوی است. خوشبختانه امروز با جابر انصاری به توافق رسیدیم و با بازیکنان دیگری هم در تماس هستیم.

سرمربی استقلال تهران گفت: البته برخی بازیکنان مبلغی پیشنهاد می کنند که بالاتر از توان باشگاه است. متاسفانه قیمت ها بسیار بالا رفته اما می خواهیم به نحوی بازیکن بگیریم که قیمت پرداختی در حد عرف و توان باشد.

وی درباره زمان آغاز تمرین بازیکنان استقلال و تاخیر در برگزاری تمرین گفت: تمرینات تیم از عصر روز شنبه آغاز می شود. البته تاریخ دقیقی اعلام نکرده بودیم زیرا ما باید زمانی کار را آغاز می کردیم که حداقل 10 تا 12 بازیکن در تمرینات حاضر می شدند.

مظلومی یادآور شد: باید با بازیکنانی که هنوز با استقلال قرارداد دارند به توافق برسیم زیرا برخی بازیکنان سال قبل مبلغی را دریافت کردند که مد نظر ما نیست و شاید از آنها بخواهیم مبلغ قراردادشان را کم کنند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا به دنبال جذب بازیکنان نامدار و مشهود نیز هست یا خیر گفت: در لیست ما بازیکن نامدار، جوان و گمنام وجود دارد و در نهایت بازیکنانی را می گیریم که بتوانیم از آنها بهترین استفاده را ببریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه چه زمانی کادر فنی اعلام می شود، گفت: سعی می کنیم این مسئله را تا روز شنبه و جلسه ای که داریم مشخص کنیم.

مظلومی درباره مدت باقی مانده برای آماده سازی تیم تا آغاز لیگ برتر گفت: یک تیم برای آمادگی کامل به 8 هفته تمرین نیاز دارد و ما باید در فرصت چهار و نیم هفته ای باقی مانده طوری برنامه ریزی کنیم که تیم افت نکند. قصد داریم یک کمیته بدنسازی هم تشکیل دهیم تا با تمرینات مناسب در طول فصل به مشکل نخوریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین